مبلغان از مساله فلسطین غفلت نکنند مبلغان از مساله فلسطین غفلت نکنند مبلغان از مساله فلسطین غفلت نکنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مبلغان از مساله فلسطین غفلت نکنند مبلغان از مساله فلسطین غفلت نکنند مبلغان از مساله فلسطین غفلت نکنند مبلغان از مساله فلسطین غفلت نکنند مبلغان از مساله فلسطین غفلت نکنند

مبلغان از مساله فلسطین غفلت نکنند

مدیرکل بین المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تاکید کرد: مبلغان از مسئله فلسطین غفلت نکنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد مقدس، حجت الاسلام احمد عالمی مدیرکل بین المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در همایش مبلغان غیر ایرانی اعزامی به سایر کشورها در ماه رمضان که در بنیاد پژوهش های اسلامی برگزار شد، گفت: باید مراقب نقشه های شیعیان انگلیسی بود و از فضای مجازی و انرژی جوانان برای ترویج اسلام ناب استفاده کرد.


وی افزود: ماه رمضان ماه انس با قرآن است و مبلغان باید در مجالس و مراسم خود قرآن و تفسیر آن را مورد توجه قرار دهند.


رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی هم در این همایش گفت: از ریشه ها و جایگاه روش تبلیغ سنتی نباید غفلت کرد و با وجود پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی، تبلیغ سنتی جایگاه ویژه خود را دارد.


حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد افزود: در تبلیغ، نباید از توجه به اسلام ناب مبتنی بر قرآن و عترت، فقه جواهری، اجتهاد، مستکبر ستیز، باورمند به ولایت فقیه و اداره جامعه بر طبق موازین شرعی و دینی، حامی مستضعفان و دارای فرهنگ ایثار و شهادت است، غفلت کرد.


وی ادامه داد: در تبلیغ نباید فقط به مناسبتهای خاص اکتفا کرد و باید از همه عرصه ها از جمله فضای مجازی استفاده شود چون امروز دشمنان با تمام قوا به جنگ اسلام ناب محمدی آمده اند و در برابر آنها مسلمانان به دشمن شناسی دقیق و کامل نیاز دارند.


در همایش مبلغان غیر ایرانی اعزامی در ماه مبارک رمضان در محل بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی مشهد، مبلغان 20 کشور جهان حضور داشتند.




نظرات کاربران