مبلغان از مساله فلسطین غفلت نکنند

مدیرکل بین المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تاکید کرد: مبلغان از مسئله فلسطین غفلت نکنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد مقدس، حجت الاسلام احمد عالمی مدیرکل بین المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در همایش مبلغان غیر ایرانی اعزامی به سایر کشورها در ماه رمضان که در بنیاد پژوهش های اسلامی برگزار شد، گفت: باید مراقب نقشه های شیعیان انگلیسی بود و از فضای مجازی و انرژی جوانان برای ترویج اسلام ناب استفاده کرد.


وی افزود: ماه رمضان ماه انس با قرآن است و مبلغان باید در مجالس و مراسم خود قرآن و تفسیر آن را مورد توجه قرار دهند.


رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی هم در این همایش گفت: از ریشه ها و جایگاه روش تبلیغ سنتی نباید غفلت کرد و با وجود پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی، تبلیغ سنتی جایگاه ویژه خود را دارد.


حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد افزود: در تبلیغ، نباید از توجه به اسلام ناب مبتنی بر قرآن و عترت، فقه جواهری، اجتهاد، مستکبر ستیز، باورمند به ولایت فقیه و اداره جامعه بر طبق موازین شرعی و دینی، حامی مستضعفان و دارای فرهنگ ایثار و شهادت است، غفلت کرد.


وی ادامه داد: در تبلیغ نباید فقط به مناسبتهای خاص اکتفا کرد و باید از همه عرصه ها از جمله فضای مجازی استفاده شود چون امروز دشمنان با تمام قوا به جنگ اسلام ناب محمدی آمده اند و در برابر آنها مسلمانان به دشمن شناسی دقیق و کامل نیاز دارند.


در همایش مبلغان غیر ایرانی اعزامی در ماه مبارک رمضان در محل بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی مشهد، مبلغان 20 کشور جهان حضور داشتند.




نظرات کاربران