دسترسی آنلاین به منابع کتابخانه‌ی پژوهشکده حج و زیارت دسترسی آنلاین به منابع کتابخانه‌ی پژوهشکده حج و زیارت دسترسی آنلاین به منابع کتابخانه‌ی پژوهشکده حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دسترسی آنلاین به منابع کتابخانه‌ی پژوهشکده حج و زیارت دسترسی آنلاین به منابع کتابخانه‌ی پژوهشکده حج و زیارت دسترسی آنلاین به منابع کتابخانه‌ی پژوهشکده حج و زیارت دسترسی آنلاین به منابع کتابخانه‌ی پژوهشکده حج و زیارت دسترسی آنلاین به منابع کتابخانه‌ی پژوهشکده حج و زیارت

دسترسی آنلاین به منابع کتابخانه‌ی پژوهشکده حج و زیارت

دسترسی به اطلاعات کتاب شناختی منابع کتابخانه‌ی پژوهشکده حج و زیارت از طریق فضای مجازی با راه اندزای پورتال کتابخانه امکان پذیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دسترسی به اطلاعات کتاب شناختی منابع کتابخانه‌ی پژوهشکده حج و زیارت از طریق فضای مجازی با راه اندزای پورتال کتابخانه امکان پذیر شد. از این پس کلیه اطلاعات کتاب شناختی منابع کتابخانه از طریق شبکه اینترنت بدون محدودیت مکانی و زمانی در فضای مجازی در دسترس می باشد.


کتابخانه تخصصی پژوهشکده حج و زیارت با هدف تامین منابع علمی جهت پژوهش در زمینه حج و تاریخ حرمین شریفین و پاسخگویی به شبهات وهابیه در سال 1371 تاسیس شده است و  تاکنون اطلاعات بیش از ۲۶۶۰۰ عنوان کتاب و پایان نامه در موضوعات کلام اسلامی، فقه، حدیث، تاریخ اسلام و ... در کتابخانه پژوهشکده فهرست نویسی و اطلاعات آن در نرم افزار کتابخانه وارد شده است.  همچنین در این کتابخانه نسخه PDF حدود ۴۰۰۰ جلد کتاب نیز بارگذاری شده است.


پژوهشگران ارجمند جهت جستجو در منابع کتابخانه تخصصی پژوهشکده می توانند به آدرس  http://lib.hzrc.ac.ir مراجعه نمایند. همچنین از طریق تارنمای پایگاه اطلاعات کتابخانه های ایران جستجوی اطلاعات کتابشناختی امکان پذیر می باشد. 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران