عملیات تعویض سنگ صحن حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) عملیات تعویض سنگ صحن حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) عملیات تعویض سنگ صحن حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عملیات تعویض سنگ صحن حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) عملیات تعویض سنگ صحن حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) عملیات تعویض سنگ صحن حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) عملیات تعویض سنگ صحن حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) عملیات تعویض سنگ صحن حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع)

عملیات تعویض سنگ صحن حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع)

عملیات تعویض سنگ فرش صحن حرم حضرت اباالفضل العباس (ع)درکربلا آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، به تازگی ویدئویی از عملیات تعویض سنگ‌ فرش بخشی از صحن حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) در کربلا منتشر شده است که دیدن آن خالی از لطف نیست. این عملیات که چند روزی به دلیل اعیاد شعبانیه متوقف شده بود، به تازگی از سر گرفته شده است.


به گفته رئیس بخش پروژه‌های مهندسی حرم، کار پیکربندی و تعمیر یکی از مهم‌ترین پروژه‌های حرم حضرت عباس (ع) در دست اقدام است که شامل افزایش سنگ مرمرهای قدیمی، تعمیر قطعات بتنی آسیب دیده، بازسازی کف و قطعات آن با استفاده از مواد ویژه و ... می‌شود.


 مسئولین آستان عباسی در تلاشند که تعویض سنگ فرش حرم مطهر با سنگ مرمر فاخر و با طول عمر طولانی انجام شود و به شکلی باشد که با کاشی ایوان‌ها همخوانی داشته تا جلوه هنری و مهندسی به آن بدهد. 


 




نظرات کاربران