عنایت رهبر معظم انقلاب به کتاب «کعبه بوی بهشت می‌دهد...» عنایت رهبر معظم انقلاب به کتاب «کعبه بوی بهشت می‌دهد...» عنایت رهبر معظم انقلاب به کتاب «کعبه بوی بهشت می‌دهد...» بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عنایت رهبر معظم انقلاب به کتاب «کعبه بوی بهشت می‌دهد...» عنایت رهبر معظم انقلاب به کتاب «کعبه بوی بهشت می‌دهد...» عنایت رهبر معظم انقلاب به کتاب «کعبه بوی بهشت می‌دهد...» عنایت رهبر معظم انقلاب به کتاب «کعبه بوی بهشت می‌دهد...» عنایت رهبر معظم انقلاب به کتاب «کعبه بوی بهشت می‌دهد...»

عنایت رهبر معظم انقلاب به کتاب «کعبه بوی بهشت می‌دهد...»

شهید «مرجان نازقلیچی» در فاجعه منا در روز عید قربان سال 1394 در مکه مکرمه به شهادت رسید. کتاب «کعبه بوی بهشت می‌دهد»، روایتی از زندگی این شهید است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته از سی‌و‌دومین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند. هنگام بازدید از «انتشارات روایت فتح»، دریالعل مدیر آن انتشارات ضمن خوشامدگویی مجموعه کتاب‌های یادگاران و نیمه پنهان را که از زمره کتاب‌های قدیمی و پرفروش این انتشارات بود، معرفی کرد و در میان کتاب‌های تازه از کتاب «کعبه بوی بهشت می‌دهد» که زندگینامه‌ی داستانی خانم نازقلیچی بود سخن گفت. این شهیده‌ی فاجعه‌ی منا همان خانم اهل بندر ترکمن بود که گفته بود به نیابت از رهبر انقلاب حج تمتع را به جا می‌آورد. 


گفتنی است کتاب «کعبه بوی بهشت می‌دهد»، زندگی‌نامه شهید مرجان قلیچی به روایت خانواده، دوستان و همکاران اوست که هر یک از نگاه خود به زندگی این بانوی پرتلاش و توانمند نگاه کرده‌اند. در این کتاب زندگی شهید نازقلیچی، در ابعاد مختلف بازگو شده و حضور ارزشمند او در جامعه فرهنگی و سیاسی استان گلستان، بررسی شده است.



کتاب «کعبه بوی بهشت می‌دهد»، به روایت اعظم‌سادات حسینی، توسط انتشارات روایت فتح در 320 صفحه وارد بازار نشر شده است. 
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران