فقط هزینه صدور روادید سفر به عراق حذف شده است فقط هزینه صدور روادید سفر به عراق حذف شده است فقط هزینه صدور روادید سفر به عراق حذف شده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فقط هزینه صدور روادید سفر به عراق حذف شده است فقط هزینه صدور روادید سفر به عراق حذف شده است فقط هزینه صدور روادید سفر به عراق حذف شده است فقط هزینه صدور روادید سفر به عراق حذف شده است فقط هزینه صدور روادید سفر به عراق حذف شده است

فقط هزینه صدور روادید سفر به عراق حذف شده است

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: تنها هزینه صدور روادید سفر به کشور عراق حذف شده است و زائران عتبات باید برای اخذ روادید اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به حذف هزینه صدور روادید سفر به عراق از اواسط فروردین ماه اظهار کرد: زائران سفر به عتبات عالیات توجه کنند که تنها هزینه صدور روادید حذف شده است بنابراین زائران برای اخذ ویزای کشور عراق باید اقدام کنند.


وی تاکید کرد: زائران به هیچ وجه بدون ویزا برای سفر به عتبات به مرز‌های کشور مراجعه نکنند.


مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به حذف هزینه صدور روادید معادل مبلغ ۴۶۸ هزار و ۶۸۰ تومان افزود: این کاهش هزینه فرصت خوبی را برای زائران سفر به عتبات فراهم کرده است.


وی در پایان گفت: زائران برای ثبت نام سفر به عتبات به دفاتر مجاز و تحت پوشش سازمان حج و زیارت مراجعه کنند تا دچار مشکل نشوند.




نظرات کاربران