همایش متمرکز زائران حج استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد همایش متمرکز زائران حج استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد همایش متمرکز زائران حج استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش متمرکز زائران حج استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد همایش متمرکز زائران حج استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد همایش متمرکز زائران حج استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد همایش متمرکز زائران حج استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد همایش متمرکز زائران حج استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد

همایش متمرکز زائران حج استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد

همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع 98 استان چهارمحال وبختیاری در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، این همایش به منظور ایجاد زمینه روحی و ذهنی مناسب برای حضور زائران در سرزمین وحی و آشنایی با محیط و فضای اقامه مناسک حج و همچنین برای ایجاد همگرایی و هماهنگی بین زائران برگزار شد.


در این همایش آقای آقابزرگی مدیر حج و زیارت استان چهار محال و بختیاری به بیان مسائل اجرایی حج امسال پرداخت و در ادامه توضیحاتی را در خصوص ساختار کاروانها، شرایط حج 98، اسکان و حمل و نقل بیان کرد.


وی توجه به رعایت نکات اجرایی توسط مدیران کاروان ها در جلسات آموزشی را از اصول مهم این سفر دانست و زائران را به حفظ وحدت و خونسردی در طول سفر دعوت کرد.


مدیرحج و زیارت استان چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه امسال 400 زائر از این استان به سرزمین وحی اعزام می شوند، گفت: برای زائران مدینه بعد 12 جلسه آموزشی و مدینه قبل 10 جلسه آموزشی برگزار می شود.


در ادامه این همایش سرهنگ ریاحی رئیس پلیس مواد مخدر و آقای دکتر جعفرنژاد کارشناس امداد و نجات استان به بیان تذکرات امنیتی و بهداشتی در طول سفر پرداختند.


این همایش با سخنان حجت الاسلام میررحیمی از مربیان معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در خصوص اخلاق و آداب سفر، اسرار و معارف حج و عفاف و حجاب ادامه یافت ودر پایان به صورت نمادین مناسک حج برای زائران اجرا شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران