اباعبدالله الحسین، معلم عبودیت وبندگی اباعبدالله الحسین، معلم عبودیت وبندگی اباعبدالله الحسین، معلم عبودیت وبندگی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اباعبدالله الحسین، معلم عبودیت وبندگی اباعبدالله الحسین، معلم عبودیت وبندگی اباعبدالله الحسین، معلم عبودیت وبندگی اباعبدالله الحسین، معلم عبودیت وبندگی اباعبدالله الحسین، معلم عبودیت وبندگی

اباعبدالله الحسین، معلم عبودیت وبندگی

نماینده بعثه رهبری در عراق گفت: حضرت اباعبدالله الحسین پدر و معلم عبودیت و بندگی است و راه و رسم عبودیت را به جهانیان آموخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در آخرین گردهمایی دانشجویان در برنامه احلی من العسل در کربلا، امام حسین(ع) را وارث کمالات همه انبیا و جنگ بین حق و باطل را در همه زمان‌ها جاری دانست و بر لزوم مقابله با کفر و شرک و نفاق تاکید کرد.


وی جریان عاشورا را یک فرهنگ متعالی وانسان سازعنوان کرد و با اشاره به فرازهای زیارت وارث خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) وارث کمالات همه انبیا است و در کربلا این کمالات را به منصه ظهور گذاشت و در مقابل کفر و شرک و نفاق ایستاد و برای بشریت خط عزت و سرافرازی را ترسیم کرد.
نماینده بعثه رهبری در عراق خاطر نشان کرد: امام حسین عنوان «ابی‌عبدالله» پیدا کرده است؛ زیرا او پدر و معلم عبودیت و بندگی است و راه و رسم عبودیت واقعی را به جهانیان آموخت .
حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی امام را عدل قران خواند و گفت: قرآن ثقل اکبر است و امام ثقل اصغر و قرآن حکم نقشه راه کمال بشریت و بندگی دارد و ائمه معصومین در حکم مهندسین ناظر بر درست اجرا شدن این نقشه راه هستند.
وی افزود: امروز برخی از مسلمانان از ولی خدا دور شده اند و نتیجه آن این شده است که قرآن را در معنا تحریف کنند و اولو الامر را بر افراد فاسق و غیر شایسته تطبیق دهند.
حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی با اشاره به تلاوت قرآن نمودن سر بریده سیدالشهدا در مسیر کوفه و شام اظهار داشت: سر بریده امام حسین به صورت اعجاز گونه در چند مورد آیاتی از قرآن را تلاوت فرمود که هر کدام از آنها با اهداف عاشورا مرتبط بود.


وی افزود: امام حسین برای حفظ دین و اسلام ناب از خانه بیرون آمد و در میدان معرکه در مقابل انحرافات تا پای جان ایستاد و همه دار و ندار خود را در این راه فدا کرد.




نظرات کاربران