پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا به نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا به نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا به نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا به نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا به نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا به نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا به نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا به نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا به نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

مدیر جامعه الزهرا(س) انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب را به نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،حجت الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا(س) در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب را به نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی تبریک گفت.


متن پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا(س) بدین شرح است:


برادر بزرگوار حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید عبدالفتاح نواب (زیدعزّه)


سلام علیکم


انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به "نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی" که بیانگر حسن اعتماد معظم له به جنابعالی می‌باشد صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.


موفقیت روز افزون جنابعالی را در این مسئولیت خطیر و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.


بدیهی است جامعه الزهرا(سلام الله علیها) به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع با تمامی ظرفیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود در عرصه‌های مرتبط با بانوان همچون گذشته در خدمت نظام اسلامی و نهادهای همسو خواهد بود.


سیدمحمود مدنی


مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام


| شناسه مطلب: 93311




جامعه الزهرا تبریک



نظرات کاربران