پیام تبریک معاون رییس جمهور به نماینده جدید ولی فقیه درامور حج و زیارت پیام تبریک معاون رییس جمهور به نماینده جدید ولی فقیه درامور حج و زیارت پیام تبریک معاون رییس جمهور به نماینده جدید ولی فقیه درامور حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیام تبریک معاون رییس جمهور به نماینده جدید ولی فقیه درامور حج و زیارت پیام تبریک معاون رییس جمهور به نماینده جدید ولی فقیه درامور حج و زیارت پیام تبریک معاون رییس جمهور به نماینده جدید ولی فقیه درامور حج و زیارت پیام تبریک معاون رییس جمهور به نماینده جدید ولی فقیه درامور حج و زیارت پیام تبریک معاون رییس جمهور به نماینده جدید ولی فقیه درامور حج و زیارت

پیام تبریک معاون رییس جمهور به نماینده جدید ولی فقیه درامور حج و زیارت

حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور ، در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین نواب به سمت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور، در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب را به سمت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تبریک گفت.


در این پیام خطاب به حجت الاسلام والمسلمین نواب آمده است: انتصاب شایسته جنابعالی به سمت نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی از سوی مقام معظم رهبری (دامت برکاته) را تبریک عرض می‌کنم. فریضه حج در ابعاد مختلف فردی، اجتماعی و بین المللی از اهمیت خاص و ویژه برخوردار است. موفقیت و سربلندی شما را در هدایت و مدیریت این رویداد عظیم از خداوند متعال خواستارم.


| شناسه مطلب: 93321




انتصاب تبریک



نظرات کاربران