تبریک حجت‌الاسلام رستمی به نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نامه‌ای انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب به نمایندگی مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نامه‌ای انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب به نمایندگی مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی را تبریک گفت.


متن این نامه به شرح زیر است:


« حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدعبدالفتاح نواب (دامت توفیقاته)
نماینده محترم مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی


سلام‌ علیکم


انتصاب شایسته حضرت‌عالی به‌عنوان نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی به تشخیص رهبر حکیم امت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.


بی‌تردید این فرصت فرخنده برای خدمت خالصانه به حجاج بیت‌الله الحرام و تلاش برای تحقق منویات منور نیابت عامه‌ بقیةالله الاعظم(عج) موهبتی شایسته شکرگزاری و نعمتی بس ارزنده است. فرصت را مغتنم شمرده و با توجه به ضرورت گسترش معرفت و معنویت دینی دانشگاهیان و فرصت بی‌نظیری که حج و زیارت و فرهنگ آن در این مسیر فراهم می‌نماید، آمادگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای هرگونه همکاری و همراهی در مسیر توسعه معنویت در نسل جوان و دانشگاهی را اعلام می‌دارم.


از بارگاه بلند باری برای جناب‌عالی سلامت و توفیق روزافزون در سایه عنایات و توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) را مسألت می‌نمایم.»




نظرات کاربران