دیدارهیئت مدیره کانون بازنشستگان سازمان حج و زیارت با حجت الاسلام والمسلمین نواب 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان سازمان حج و زیارت از طرح برون سپاری برخی فعالیت های این حوزه به کانون بازنشستگان استقبال و تاکید کرد: این اقدام باید به ارتقاء هرچه بیشترسطح کیفی و کمی خدمات ارائه شده به زائران منجرشود. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دراین دیدار که امروز دربعثه مقام معظم رهبری انجام شد حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب تصریح کرد: اجرای این طرح در استفاده از تجارب بازنشستگان این حوزه اقدامی مثبت است و می تواند به خوداتکایی کانون بازنشستگان نیز کمک کند.
وی تاکید کرد: در اجرای این طرح تداخل نداشتن با مسئولیت های سازمان حج و زیارت و رعایت راهکارهای قانونی باید مدنظر قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه درامورحج وزیارت با اشاره به وضعیت معیشتی بازنشستگان این حوزه و خانواده آنان گفت: فعالیت و تلاش شما، کارپسندیده ای است و از این طریق ضمن انجام کار سازمان حج، درجهت حل بخشی از مشکلات بازنشستگان کمک خواهد شد. 
وی خاطر نشان کرد: پایائی همکاری سازمان حج با کانون بازنشستگان نخست مرهون اتقان در کار و ارائه کار خوب و مورد قبول این سازمان و سپس اخلاص در کار است که پیوست معنوی و درحقیقت اصل پایائی و ماندگاری کارنیز می باشد.
بر اساس این گزارش، در این دیدار آقای مهدی حمزه ای رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان سازمان حج و زیارت با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این کانون، درباره طرح برون سپاری برخی فعالیت های این حوزه به کانون بازنشستگان توضیحاتی داد. 
وی افزود: طرح تکریم و ارتقای توانمند سازی بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران سازمان حج و زیارت به تصویب شورای راهبری توسعه این سازمان رسیده  و مورد تایید نماینده ولی فقیه هم قرار گرفته است و تحقق مفاد آن دراستحکام بخشیدن هرچه بیشتربه این کانون موثر است.




نظرات کاربران