امام حسین، برند آزادگی بشریت از ابتدا تا انتهای خلقت امام حسین، برند آزادگی بشریت از ابتدا تا انتهای خلقت امام حسین، برند آزادگی بشریت از ابتدا تا انتهای خلقت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام حسین، برند آزادگی بشریت از ابتدا تا انتهای خلقت امام حسین، برند آزادگی بشریت از ابتدا تا انتهای خلقت امام حسین، برند آزادگی بشریت از ابتدا تا انتهای خلقت امام حسین، برند آزادگی بشریت از ابتدا تا انتهای خلقت امام حسین، برند آزادگی بشریت از ابتدا تا انتهای خلقت

امام حسین، برند آزادگی بشریت از ابتدا تا انتهای خلقت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: امام حسین (ع) برند آزادگی بشریت از ابتدا تا انتهای خلقت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از اراک، بهروز اکرمی در نشست ستاد اربعین استان مرکزی اظهار کرد: امام حسین (ع) برند آزادگی بشریت از ابتدا تا انتهای خلقت و الگوی تعریف شده برای هر انسان آزاده در تمامی نقاط جغرافیایی در همه اعصار است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اربعین را یک راهکار در راستای جهانی کردن ارزش‌ها و نام و روش امام حسین (ع) عنوان و تصریح کرد: اربعین بهترین شیوه، مسیر و منطق برای جهانی کردن سرور آزادگان است و مساعدت و همکاری در عرصه اربعین سعادت است که خداوند نصیب مسئولان کرده است.


وی گفت : اربعین نمایش قدرت شیعه است و امام حسین (ع) متعلق به تمام بشریت جهان است.


اکرمی با بیان اینکه‌ کارگزاران دولت باید تلاش کنند سبقه مردمی اربعین محفوظ بماند، افزود: مسئولیت مدیران خدمتگزاری به زائرین است و در این راستا تمامی کمیته‌ها باید تلاش کنند به این سبقه مردمی خدشه‌ای وارد نشود و همواره کنار مردم حرکت کنند.


وی تأکید کرد: سبقه معنوی اربعین نیز نباید تضعیف شود چراکه نگاه ما به اربعین سمبلیک نیست و این نگرش ارزشی در سبقه معنوی اربعین باید با ارائه راهکارهای ویژه از سوی مردم و مسئولان هر ساله افزایش یابد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بر شکل‌گیری کمیته‌های ستاد اربعین در کوتاه‌ترین زمان تأکید کرد و گفت: نقطه‌ضعف و قوت مرتبط با هر کمیته باید احصا شود چرا که خروجی اقدامات مسئولان باید در راستای تسهیل روند اعزام زائرین به مقصد باشد و با آرامش خاطر به مبدأ بازگردند.


اکرمی با بیان اینکه زائرین نباید دغدغه جانبی داشته باشند، افزود: تأمین وسایل نقلیه، امنیت و بهداشت وظیفه مسوولان است و زائران باید به هدف معنوی خود بپردازند و باید خروجی همه کمیته‌ها و ستاد اربعین در این راستا باشد.


وی بر کاهش هزینه‌ها در کمیته‌های آیین اربعین تأکید و بیان کرد: کمیته‌ها باید برای امسال خلاقیت و ابتکاراتی نیز ارائه دهند و با توجه به شرایط اقتصادی کنونی با کاهش هزینه‌ها بهترین خدمات را به زائرین ارائه دهند.


 


| شناسه مطلب: 93440




اربعین استان مرکزی



مطالب مرتبط

نظرات کاربران