خدیجه (س) الگوی ایثار و فدارکاری خدیجه (س) الگوی ایثار و فدارکاری خدیجه (س) الگوی ایثار و فدارکاری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خدیجه (س) الگوی ایثار و فدارکاری خدیجه (س) الگوی ایثار و فدارکاری خدیجه (س) الگوی ایثار و فدارکاری خدیجه (س) الگوی ایثار و فدارکاری خدیجه (س) الگوی ایثار و فدارکاری

خدیجه (س) الگوی ایثار و فدارکاری

خطیب بعثۀ مقام معظم رهبری در کربلا گفت: آنچه بر عظمت حضرت خدیجه (س) افزوده است، معرفت و بصیرت این بانوی بزرگ است، به همین دلیل ایشان اولین زنی است که به پیامبر (ص) ایمان آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، مراسم گرامیداشت رحلت جانگداز حضرت خدیجه کبری (س) به همت بعثۀ مقام معظم رهبری در خیمه‌گاه حسینی برگزار شد.


در این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبر صمدی یزدی، خطیب بعثۀ مقام معظم رهبری در کربلا به بیان فضائل و ویژگی‌های حضرت خدیجه (س) پرداخت و تأکید کرد: آنچه بر عظمت حضرت خدیجه (س) افزوده است، معرفت و بصیرت این بانوی بزرگ است، به همین دلیل ایشان اولین زنی است که به پیامبر (ص) ایمان آورد.


خطیب بعثۀ مقام معظم رهبری در کربلا افزود: خدیجۀ کبری (س) مظهر ایثار و فداکاری است، زیرا که  تمام ثروت خود را در راه پیشبرد اسلام و اهداف پیامبر اکرم (ص) صرف کرد.


حجت‌الاسلام صمدی یزدی همچنین گفت: در بزرگی خدیجۀ کبری همین کافی است که زهرای مرضیه (س) پروش‌یافتۀ دامان اوست و بلکه همۀ امامان و ازجمله حسین بن علی (ع) نیز از برکات وجودی حضرت خدیجه می‌باشند.


مدیحه‌سرایی و عزاداری در گرامیداشت حضرت خدیجه پایان‌بخش این مراسم معنوی بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران