خاطره شیرین نابغه قرآنی از سفر به حج خاطره شیرین نابغه قرآنی از سفر به حج خاطره شیرین نابغه قرآنی از سفر به حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خاطره شیرین نابغه قرآنی از سفر به حج خاطره شیرین نابغه قرآنی از سفر به حج خاطره شیرین نابغه قرآنی از سفر به حج خاطره شیرین نابغه قرآنی از سفر به حج خاطره شیرین نابغه قرآنی از سفر به حج

خاطره شیرین نابغه قرآنی از سفر به حج

در اولین سفری که به حج داشتم به همراه پدرم عازم شدم و زمانیکه مقامات سازمان حج از ما سوال کردند که شما چه درخواستی از ما دارید. گفتم دوست دارم مادرم هم در اینجا باشد که الحمد‌الله مقدمات حضورشان فراهم شد و ایشان به اعمال هم رسیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام سید محمد‌حسین طباطبایی که پدرش لقب "علم‌الهدی" را برای وی برگزید، همان کودک خردسالی است که در دهه هفتاد شگفت‌انگیز‌ترین کودک دنیا در عرصه حفظ قرآن شد و معجزه دیگری از آیات نورانی آخرین کتاب آسمانی خداوند را به رخ دنیا کشید. او اکنون جوانی برومند و تحصیل کرده حوزه علمیه قم است که پا به پای پدر در راه ترویج قرآن و مکتب اهل بیت(ع) تحقیق و پژوهش می‌کند.


خبرگزاری تسنیم گفت و گوی مفصلی با ایشان داشته که در بخشی از آن درباره شیرین ترین خاطره زندگی اش می گوید:


خاطرات شیرینی از برنامه‌هایی که در آن دوران داشتم در خاطرم نقش بسته است امّا از شیرین‌ترین خاطره‌ها می‌توانم به خاطرات حج اشاره کنم. یکی از خاطره‌ها به حضور مادرم در سفر حج بر می‌گردد. در اولین سفری که به حج داشتم به همراه پدرم عازم شدم و زمانی که مقامات سازمان حج ایران سوال کردند که شما چه درخواستی از ما دارید. گفتم دوست دارم مادرم هم در اینجا باشد که الحمد‌الله مقدمات حضورشان فراهم شد و ایشان به اعمال هم رسیدند.


خاطره بعدی هم به همان سفر بر می‌گردد. در جلسه‌ای که با نائب بن عبدالعزیز داشتیم پس از پاسخ به سوالات متعددی که حاضران از من داشتند، آقای نائف گفتند ما تعدادی جوایز و هدایا برای شما آماده کرده‌ایم که البته در مقابل کار شما بسیار ناچیز است. نائف گفت که شما یک جایزه ویژه‌ای بخواهید تا من آن را برای شما فراهم کنم. من که آن زمان 6 سالم بیشتر نبود با مشاوره پدرم، خواستم از آقای نائف که یک سری از حاجیان را که آن موقع از پرواز جامانده بودند، اجازه دهند تا به حج مشرف شوند. وقتی من این موضوع را مطرح کردم ایشان دستور دادند تا مقدمات حضور حاجیان جامانده به کشور عربستان فراهم شود و فردای همان روز نیز حاجیان به عربستان آمدند و به نوعی این اتفاق، شیرین‌ترین خاطره‌ دوران کودکی من به شمار می‌آید.


| شناسه مطلب: 93458




حج تمتع قرآن



مطالب مرتبط

نظرات کاربران