عرضه آثار پژوهشکده حج و زیارت در فروشگاه آنلاین موسسه مشعر عرضه آثار پژوهشکده حج و زیارت در فروشگاه آنلاین موسسه مشعر عرضه آثار پژوهشکده حج و زیارت در فروشگاه آنلاین موسسه مشعر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عرضه آثار پژوهشکده حج و زیارت در فروشگاه آنلاین موسسه مشعر عرضه آثار پژوهشکده حج و زیارت در فروشگاه آنلاین موسسه مشعر عرضه آثار پژوهشکده حج و زیارت در فروشگاه آنلاین موسسه مشعر عرضه آثار پژوهشکده حج و زیارت در فروشگاه آنلاین موسسه مشعر عرضه آثار پژوهشکده حج و زیارت در فروشگاه آنلاین موسسه مشعر

عرضه آثار پژوهشکده حج و زیارت در فروشگاه آنلاین موسسه مشعر

فروشگاه آنلاین مؤسسه فرهنگی هنری مشعر وابسته به حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در امور حج و زیارت، آثار‌ پژوهشکده حج و زیارت را به مخاطبان عرضه می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از خبرگزاری فارس، زائران و علاقه‌مندان به مباحث حج و زیارت می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را از فروشگاه آنلاین مؤسسه فرهنگی هنری مشعر وابسته به حوزه نمایندگی ولی‌‌فقیه در امور حج و زیارت با تخفیف تهیه کنند. 


«پژوهشکده حج و زیارت» ریشه در مجموعه‌ای با نام «مرکز تحقیقات حج» دارد که در سال ۱۳۷۰ به عنوان یکی از نهادهای تابعه حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت تأسیس شد. 


این مرکز در مدت فعالیت خود علاوه بر ارائه کارشناسی‌های لازم، به ثمر رساندن پروژه‌های تحقیقات و انجام خدمات پژوهشی ارزشمند، در حوزه تولید آثار علمی توانست در ابعاد مختلف حج و زیارت در موضوعات  تاریخی، فقهی، کلامی بیش از هزار اثر به جامعه علمی کشور تقدیم کند. 
مرکز تحقیقات حج پس از سال‌ها تلاش علمی، توانست با کسب مجوز «شورای گسترش آموزش عالی» در ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ به «پژوهشکده حج و زیارت» ارتقا یابد. 


این تحول، فرصتی به دست داد تا با ورود جدی‌تر به فضای علمی و پژوهشی کشور و تطابق هرچه بیشتر با استانداردها و ضوابط مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، زمینه برای نگاه علمی و تخصصی به دو مقوله مهم حج و زیارت، بیش از پیش فراهم آید.


علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه آثار مورد نظر به اینجا مراجعه کنند. در این فروشگاه لوازم زائران بیت الله الحرام مانند لباس احرام نیز به فروش می‌رسد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران