جشن میلاد امام حسن مجتبی در حرم امیرالمومنین جشن میلاد امام حسن مجتبی در حرم امیرالمومنین جشن میلاد امام حسن مجتبی در حرم امیرالمومنین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جشن میلاد امام حسن مجتبی در حرم امیرالمومنین جشن میلاد امام حسن مجتبی در حرم امیرالمومنین جشن میلاد امام حسن مجتبی در حرم امیرالمومنین جشن میلاد امام حسن مجتبی در حرم امیرالمومنین جشن میلاد امام حسن مجتبی در حرم امیرالمومنین

جشن میلاد امام حسن مجتبی در حرم امیرالمومنین

مراسم جشن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) در مسجد عمران بن شاهین در حرم امیرالمومنین حضرت علی (ع) با شرکت زائران ایرانی برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در این محفل نورانی حجت الاسلام والمسلمین شیرازی ارفع با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) فرازهایی از زندگی آن امام همام را بیان و زائران را به انفاق در راه خدا سفارش کرد.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف با اشاره به زهد و عبادت امام حسن (ع) ، تصریح کرد: امام مجتبی به کریم اهل بیت معروف بودند و هیچ فقیر و مسکینی از در خانه آن حضرت ناامید برنگشت .


در پایان این  جلسه نورانی که به همت دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف سه شنبه شب برگزار شد مادحان وذاکران اهل بیت (ع) به مولودی خوانی پرداختند .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران