کتاب «برکات سرزمین وحی» به زبان اردو منتشر شد کتاب «برکات سرزمین وحی» به زبان اردو منتشر شد کتاب «برکات سرزمین وحی» به زبان اردو منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کتاب «برکات سرزمین وحی» به زبان اردو منتشر شد کتاب «برکات سرزمین وحی» به زبان اردو منتشر شد کتاب «برکات سرزمین وحی» به زبان اردو منتشر شد کتاب «برکات سرزمین وحی» به زبان اردو منتشر شد کتاب «برکات سرزمین وحی» به زبان اردو منتشر شد

کتاب «برکات سرزمین وحی» به زبان اردو منتشر شد

کتاب «برکات سرزمین وحی» از سوی پژوهشکده حج و زیارت با ترجمه سید احمدحسین حسینی منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، کتاب «برکات سرزمین وحی» از سوی پژوهشکده حج و زیارت با ترجمه سید احمدحسین حسینی در ۱۲۱ صفحه منتشر شد.


این کتاب به قلم آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری نماینده اسبق ولی‌فقیه در امور حج و زیارت نوشته‌شده و از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر در سال ۱۳۸۱ به چاپ رسیده است.


نویسنده در این کتاب خاطرات سفرهای متمادی حج تمتع را برای خوانندگان بیان می‌کند. وی در مقدمه متن اصلی درباره این خاطرات این‌گونه می‌گوید: به دلیل مسئولیتی که در ارتباط با خدمت به زائران خانه خدا دارم تاکنون به گزارش‌هاى فراوانى از کرامات سرزمین وحى دست‌یافته‌ام. براى آن‌ که درس‌هاى عبرت‌آموز این سرزمین چون گذشته به فراموشى سپرده نشود و آیندگان از تجربیات معنوىِ گذشتگان بهره‌مند گردند، آن گزارش‌ها را در این مجموعه گردآوردم، بدان امید که این نوشتار گامى باشد در راه تدوین کتاب‌های بهتر کامل‌تر در این زمینه و این سنّت حسنه توسّط آیندگان تکمیل گردد و تداوم یابد.


در بخش دیگری از مقدمه این کتاب آمده است: خاطراتى که از برکات سرزمین وحى در این مجموعه مى‌آید، عمدتاً حاصلِ گزارش‌هایى است که در مکه یا مدینه بى‌واسطه در حضور اینجانب طرح و ضبط‌ شده و شمار اندکى از گزارش‌ها به‌صورت مکتوب ارسال گردیده است. در این مجموعه خاطراتى را آورده‌ایم که براى شخص گزارشگر اتفاق افتاده، یا او شاهد داستان بوده و یا شخص مورد وثوق و اطمینانی آن را نقل کرده است و در هر صورت حادثه در عصر حاضر به وقوع پیوسته است.


گفتنی است، علاقه‌مندان کتاب «برکات سرزمین وحی» را می‌توانند از کتابخانه آنلاین حج به طور رایگان دریافت کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران