فراخوان پزشکان داوطلب برای مراسم اربعین حسینی فراخوان پزشکان داوطلب برای مراسم اربعین حسینی فراخوان پزشکان داوطلب برای مراسم اربعین حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فراخوان پزشکان داوطلب برای مراسم اربعین حسینی فراخوان پزشکان داوطلب برای مراسم اربعین حسینی فراخوان پزشکان داوطلب برای مراسم اربعین حسینی فراخوان پزشکان داوطلب برای مراسم اربعین حسینی فراخوان پزشکان داوطلب برای مراسم اربعین حسینی

فراخوان پزشکان داوطلب برای مراسم اربعین حسینی

مرکز پزشکی حج و زیارت از پزشکانی که تمایل دارند در ایام اربعین به زائران حسینی در عتبات خدمت‌رسانی کنند، دعوت به همکاری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، پزشکانی که تمایل دارند در ایام اربعین حسینی با جمعیت هلال‌احمر در عتبات عالیات همکاری کنند، می‌توانند برای نام‌نویسی در فراخوان مرکز پزشکی حج و زیارت شرکت کنند.


بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه در اربعین حسینی زائران در عتبات عالیات به‌صورت میلیونی حضور دارند به همین منظور هرسال، چند ماه پیش از اربعین حسینی برای نام‌نویسی پزشکان فراخوان اعلام می‌شود تا برنامه‌ریزی لازم در این خصوص صورت بگیرد.


این گزارش حاکی است؛ پزشکانی که تمایل دارند با این مرکز به مناسبت حرکت عظیم اربعین حسینی (ع) در سال ۱۳۹۸ همکاری کنند، می‌توانند برای نام‌نویسی در این فراخوان به نشانی اینترنتی www.HMC.IR مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۸۶۷۴۴۱۱۶ و پیش‌شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.


گفتنی است؛ مدت‌زمان نام‌نویسی پزشکان در این فراخوان تا ابتدای مردادماه اعلام شده که اعزام پزشکان عمومی به مدت ۱۷ روز از ۵ تا ۲۸ صفر صورت می‌گیرد؛ اما پزشکان متخصص به دلیل ضیق وقتی‌که دارند به مدت ۱۰ روز از ۱۱ تا ۲۱ سفر به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران