نتیجه آزمون معاونت آموزشی عتبات اعلام شد نتیجه آزمون معاونت آموزشی عتبات اعلام شد نتیجه آزمون معاونت آموزشی عتبات اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نتیجه آزمون معاونت آموزشی عتبات اعلام شد نتیجه آزمون معاونت آموزشی عتبات اعلام شد نتیجه آزمون معاونت آموزشی عتبات اعلام شد نتیجه آزمون معاونت آموزشی عتبات اعلام شد نتیجه آزمون معاونت آموزشی عتبات اعلام شد

نتیجه آزمون معاونت آموزشی عتبات اعلام شد

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت از اعلام نتیجه آزمون معاونت آموزشی عتبات عالیات خبر داد و گفت: برگزیدگان بعد از مصاحبه حضوری انتخاب می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج؛ آزمون معاونت آموزشی عتبات عصر روز جمعه (ششم اردیبهشت ماه)  در کلیه مراکز استان ها و شهرستان کاشان برگزار شد.


 


در این آزمون 4 هزار و 460 نفر با پاسخ دادن به یکصد (100) سوال شامل: احکام اولیه و عمومی، اطلاعات عمومی، زبان عربی، هوش و استعداد تحصیلی و رایانه با یکدیگر رقابت کردند.


 


حمید رضا محمدی مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت با اعلام نتیجه این آزمون اظهار کرد: متقاضیان می توانند برای مشاهده نتایج به صفحه شخصی خود در سامانه جامع کارگزاران مراجعه نمایند و از نتایج مطلع شوند.


 


وی افزود: حداقل امتیاز قبولی هزار در نظر گرفته شده که شامل کسب 50 درصد امتیازات این آزمون است.


 


مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در ادامه نیز برنامه ریزی برای مصاحبه حضوری افراد قبول شده از طریق دفاتر حج و زیارت استانها اعلام می شود و افراد قبول شده باید در این آزمون نیز موفق شوند.


 


به گفته محمدی، بعد از مرحله مصاحبه افراد قبول شده باید دوره آموزشی را بگذرانند و به عنوان معاونت آموزشی و در کنار یکی از مدیران کاروانهای عتبات و با پرداخت هزینه شخصی به عتبات مشرف شده و مراحل بعدی را طی کنند.


 


وی افزود: متقاضیان می توانند در صورت کسب نمرات و پاسخ نهایی ارزشیابی به عنوان معاونت آموزشی انتخاب شوند و وارد چرخه کارگزاری حج و زیارت گردند.


  


مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت تاکید کرد: معاونت آموزشی عتبات عالیات دریچه ورودی به حوزه کارگزاری حج و زیارت است؛ یعنی افرادی که به عنوان معاون آموزشی انتخاب می شوند در آینده و پس از کسب تجارب لازم، ارتقا می یابند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران