واحد خواهران اربعین در همه استان‌ها ایجاد شد واحد خواهران اربعین در همه استان‌ها ایجاد شد واحد خواهران اربعین در همه استان‌ها ایجاد شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
واحد خواهران اربعین در همه استان‌ها ایجاد شد واحد خواهران اربعین در همه استان‌ها ایجاد شد واحد خواهران اربعین در همه استان‌ها ایجاد شد واحد خواهران اربعین در همه استان‌ها ایجاد شد واحد خواهران اربعین در همه استان‌ها ایجاد شد

واحد خواهران اربعین در همه استان‌ها ایجاد شد

معاون امور بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین گفت: امسال واحد خواهران کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در همه استان‌های کشور فعال‌شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، لاله افتخاری، در سومین جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین که در محل سازمان حج و زیارت برگزار شد، گفت: معاونت امور بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین فعالیت‌های مختلفی را در اربعین ۱۳۹۸ پیش‌بینی کرده است.


 


وی افزود: فعالیت معاونت امور بانوان کمیته فرهنگی اربعین، مدتی است که با حضور بانوان مبلغه در سراسر کشور آغاز شده و هم‌اینک واحد خواهران کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در همه استان‌های کشور فعال است.


 


معاون امور بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین تصریح کرد: باید در زمینه حضور بانوان مبلغه در موکب‌های عزاداری در اربعین حسینی برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد که افزون بر حضور مبلغان مرد، یکی از بانوان طلبه هم به‌عنوان مبلغه در عرصه فعالیت‌های تبلیغی حضور داشته باشد.


 


وی یادآور شد: از موکب‌داران ایرانی که در اربعین حسینی حضور دارند، می‌خواهیم که با همکاری حوزه‌های علمیه استان‌ها و شهرستان‌های خود یکی از بانوان طلبه را به‌عنوان رابط به این معاونت معرفی کنند تا آموزش‌های لازم را برای فعالیت فرهنگی و تبلیغی در اربعین حسینی به آن‌ها آموزش دهیم.




نظرات کاربران