عربستان از برنامه افزایش عمره‌گزاران به 15 میلیون نفر در سال خبر داد عربستان از برنامه افزایش عمره‌گزاران به 15 میلیون نفر در سال خبر داد عربستان از برنامه افزایش عمره‌گزاران به 15 میلیون نفر در سال خبر داد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عربستان از برنامه افزایش عمره‌گزاران به 15 میلیون نفر در سال خبر داد عربستان از برنامه افزایش عمره‌گزاران به 15 میلیون نفر در سال خبر داد عربستان از برنامه افزایش عمره‌گزاران به 15 میلیون نفر در سال خبر داد عربستان از برنامه افزایش عمره‌گزاران به 15 میلیون نفر در سال خبر داد عربستان از برنامه افزایش عمره‌گزاران به 15 میلیون نفر در سال خبر داد

عربستان از برنامه افزایش عمره‌گزاران به 15 میلیون نفر در سال خبر داد

یک مقام مسئول در عربستان از برنامه این کشور برای افزایش تعداد عمره‌گزاران به بیش از 15 میلیون نفر تا سال 2020 میلادی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمد بن عبدالرحمن البیجاوی معاون وزارت حج و  عمره عربستان گفت: تلاش می کنیم تا تعداد حاضر را تا سال 2020 به 15 میلیون نفر در سال برسانیم. 


به گزارش خبرگزاری سعودی، البیجاوی افزود: عربستان اجرای بسته طرح‌های خدماتی را توسعه داده است که از جمله می توان به توسعه فرودگاه ها و افزایش ظرفیت جذب مسافر و همچنین آغاز پروژه مترو مکه مکرمه به منظور تسهیل ورود به حرمین شریفین و برخوردار شدن ضیوف الرحمن از ادای فریضه حج و عمره اشاره کرد.


این مقام سعودی، تعداد عمره گزاران و زائرانی که ظرف 10 سال اخیر از خارج عربستان وارد این کشور شده‌اند را سالانه هشت میلیون نفر برشمرد.


هفته گذشته وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرد؛ بیش از شش میلیون و 600 هزار عمره گزار در سال جاری میلادی از خارج عربستان، مناسک عمره را به جا آوردند.


موسم  عمره حدود 9 ماه طول می‌کشد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران