تصمیم جدید دولت عربستان درباره مراسم حج تصمیم جدید دولت عربستان درباره مراسم حج تصمیم جدید دولت عربستان درباره مراسم حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تصمیم جدید دولت عربستان درباره مراسم حج تصمیم جدید دولت عربستان درباره مراسم حج تصمیم جدید دولت عربستان درباره مراسم حج تصمیم جدید دولت عربستان درباره مراسم حج تصمیم جدید دولت عربستان درباره مراسم حج

تصمیم جدید دولت عربستان درباره مراسم حج

مقامات عربستان قصد دارند تا یک شرکت جدید متخصص در زمینه ارایه خدمات حج به حجاج راه اندازی کنند و از این راه کارایی کارمندان را در ارایه خدمات به حجاج افزایش دهند.

روزنامه الوطن نوشت: مقامات عربستان سعودی تصمیم دارند تا پس از موسم حج آتی یک شرکت جدید متخصص در ارایه خدمات حج راه اندازی کنند. این اقدام در راستای سازماندهی جدید برای ارایه دهندگان خدمات به حجاج خارج انجام می گیرد.


«عبدالفتاح مشاط» معاون وزیر حج عربستان در اظهاراتی به روزنامه عربستانی« الاقتصادیه» گفت: سیستم جدید برای ارایه دهندگان خدمات حجاج خارج باعث افزایش کارایی کارمندان در زمینه خدمت به میهمان بیت الله الحرام و ارتقای مرغوبیت خدمات ارایه به آنها با ایجاد شرکت های متخصص خواهد شد.


مشاط افزود: این سیستم به شرکت ها اجازه تاسیس شرکت های فرعی را خواهد داد که در زمینه پشتیبانی برای حمایت از رقیب و تضمین بهبود خدمات و تغییر ماهیت کار در موسسه های طواف از روش های سنتی به روش های حرفه ای کار می کنند. همچنین این شرکت ها به طور مستقیم در افزایش کیفیت خدمات ارایه شده به زایران بیت الله الحرام و بهبود تجربه آنها و غنی سازی این شرکت ها با توجه به چشم انداز این کشور همکاری می کنند.


وی ادامه داد: این مرحله بر سه مبنا یعنی صلاحیت موسسه، توانایی سازمانی و مدیریت موثر تکیه دارد و این سه مبنا از راه سه عنصر ساختار سازمانی، منابع انسانی و زیرساخت ها تخمین زده می شود.


منبع: خبرگزاری شبستان 


| شناسه مطلب: 93568




عربستان حج



مطالب مرتبط

نظرات کاربران