۳۰ هزار زائر ایرانی در شب‌های قدر در عتبات حضور دارند ۳۰ هزار زائر ایرانی در شب‌های قدر در عتبات حضور دارند ۳۰ هزار زائر ایرانی در شب‌های قدر در عتبات حضور دارند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۳۰ هزار زائر ایرانی در شب‌های قدر در عتبات حضور دارند ۳۰ هزار زائر ایرانی در شب‌های قدر در عتبات حضور دارند ۳۰ هزار زائر ایرانی در شب‌های قدر در عتبات حضور دارند ۳۰ هزار زائر ایرانی در شب‌های قدر در عتبات حضور دارند ۳۰ هزار زائر ایرانی در شب‌های قدر در عتبات حضور دارند

۳۰ هزار زائر ایرانی در شب‌های قدر در عتبات حضور دارند

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: هم اینک ۳۰ هزار زائر ایرانی برای احیای شب‌های قدر ماه مبارک رمضان در عتبات عالیات حضور دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مرتضی آقایی در گفت وگو با خبرگزاری آنا، گزارشی را از وضع زائران ایرانی در عتبات ارائه کرد و گفت: در این روزها و شب‌ها حدود ۱۰ هزار زائر در کربلای معلا، ۱۰ هزار زائر در نجف اشرف و ۱۰ هزار در شهر کاظمین اقامت دارند که به راز و نیاز می‌پردازند.


مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: هم‌اینک حال و هوای خاصی در حرم‌های ائمه اطهار علیهم‌السلام در عراق حاکم است؛ مسجد کوفه شب گذشته حال و هوایی ویژه داشت.


وی خاطرنشان کرد: زائران ایرانی معمولاً شب نوزدهم ماه مبارک رمضان را در مسجد کوفه و شب بیست و یکم را در حرم امیرمؤمنان (ع) و شب بیست و سوم را در حرم سیدالشهدا (ع) در کربلا معلا سپری کنند.


آقایی یادآور شد: همچنین در این ایام توسط بعثه مقام معظم رهبری برنامه‌های فرهنگی و معنوی ویژه در شب‌های قدر در شهرهای زیارتی عراق برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران