استقبال زائران از سفرهای ریلی عتبات عالیات استقبال زائران از سفرهای ریلی عتبات عالیات استقبال زائران از سفرهای ریلی عتبات عالیات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال زائران از سفرهای ریلی عتبات عالیات استقبال زائران از سفرهای ریلی عتبات عالیات استقبال زائران از سفرهای ریلی عتبات عالیات استقبال زائران از سفرهای ریلی عتبات عالیات استقبال زائران از سفرهای ریلی عتبات عالیات

استقبال زائران از سفرهای ریلی عتبات عالیات

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی با اشاره به راه اندازی سفرهای ریلی زائران ایرانی به عتبات عالیات از استقبال بسیار خوب مردم از این سفرها خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جواد شاد در گفت وگو با خبرگزاری آنا از راه‌اندازی سفرهای ریلی زائران ایرانی به عتبات عالیات خبر داد و گفت: سفرهای ریلی از اول خرداد شروع شده و هر هفته سه سفر از مشهد مقدس به عتبات عالیات صورت می گیرد.


وی، استقبال مردم از سفرهای ریلی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: با وجود اینکه مدت اندکی از آغاز این سفرها می‌گذرد، اما خوشبختانه شاهد استقبال بسیار خوب زائران بودیم و امیدواریم که زمینه بیشتری را برای هموطنان فراهم کنیم.


مدیر حج و زیارت خراسان رضوی، ارزان و راحت بودن را دلیل اصلی استقبال زائران برشمرد و خاطرنشان کرد: هزینه سفر به عتبات عالیات از طریق قطار حدود ۲ میلیون تومان است که زائران طول سفرشان با زمان طی شده برای رفت و برگشت ۱۰ روز پیش‌بینی‌شده و برنامه زیارتی‌شان در عتبات عالیات همچون دیگر زائران تفاوتی ندارد و به همه شهرهای زیارتی برای زیارت عزیمت خواهند کرد.


وی با بیان اینکه زائران تنها از طریق دفاتر زیارتی حج و زیارت اقدام به نام‌نویسی کنند، گفت: متأسفانه برخی افراد شیاد و کلاهبردار در کمین زائران هستند؛ به همین منظور از زائران عزیز می‌خواهیم حتماً به دفاتر معتبر و دارای مجوز حج و زیارت مراجعه کنند و برای این سفرها نام‌نویسی کنند.


شاد یادآور شد: هم‌اینک در طول هفته سه سفر در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه با ظرفیت ۱۲۰ نفر به عتبات عالیات فراهم‌شده است که در صورت فراهم بودن امکانات و زیرساخت‌ها ممکن است در آینده این آمار افزایش یابد.


وی ادامه داد: از هفته گذشته تاکنون دو سفر ریلی به عتبات عالیات داشتیم که همه ظرفیت‌ها تا نیمه ماه آینده تکمیل شده است.


| شناسه مطلب: 93572




عتبات عالیات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران