شرکت های هواپیمایی داخلی حجاج را به عربستان منتقل می کنند شرکت های هواپیمایی داخلی حجاج را به عربستان منتقل می کنند شرکت های هواپیمایی داخلی حجاج را به عربستان منتقل می کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شرکت های هواپیمایی داخلی حجاج را به عربستان منتقل می کنند شرکت های هواپیمایی داخلی حجاج را به عربستان منتقل می کنند شرکت های هواپیمایی داخلی حجاج را به عربستان منتقل می کنند شرکت های هواپیمایی داخلی حجاج را به عربستان منتقل می کنند شرکت های هواپیمایی داخلی حجاج را به عربستان منتقل می کنند

شرکت های هواپیمایی داخلی حجاج را به عربستان منتقل می کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت از خدمات دهی 100 درصدی سفرهای حج تمتع امسال توسط ایرلاین های داخل کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج‌، آقای محمد آزاد در همایش متمرکز زائران اهل سنت حج تمتع سال ۱۳۹۸ استان هرمزگان در قشم عنوان کرد:کمیته های مختلفی برای آسیب شناسی حوزه های مختلف سفرهای حج سال های گذشته تشکیل شده تا حج تمتع امسال در آرامش خاطر و روان برگزار شود.
وی با اشاره به توجه ویژه بعثه مقام معظم رهبری و کمک دولت در بحث هزینه های ارزی و ریالی زائران حج گفت: با تلاش های انجام شده توانستیم در سال 1398 با حداقل قیمت از زائران کشورمان ثبت نام کنیم.
به گفته آقای آزاد، با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر خرید کالای ایرانی، از زائران درخواست می شود حتی المقدور نسبت به تهیه سوغاتی در ایران اقدام کنند تا به رونق چرخه اقتصادی کشور کمک کرده و از خروج ارز از کشور نیز جلوگیری نمایند.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت ادامه داد: انجام اعمال و مناسک حج، رعایت نظم و انظباط، توجه به مسایل بهداشتی و احترام به قوانین کشور از سوی زائرین می تواند به بهره مندی معنوی و داشتن سفری لذت بخش منجر شود.


| شناسه مطلب: 93585




هواپیمایی قشم آزاد



مطالب مرتبط

نظرات کاربران