حال و هوای حرم امام حسین (ع) در دومین شب قدر + تصاویر  حال و هوای حرم امام حسین (ع) در دومین شب قدر + تصاویر  حال و هوای حرم امام حسین (ع) در دومین شب قدر + تصاویر  بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حال و هوای حرم امام حسین (ع) در دومین شب قدر + تصاویر  حال و هوای حرم امام حسین (ع) در دومین شب قدر + تصاویر  حال و هوای حرم امام حسین (ع) در دومین شب قدر + تصاویر  حال و هوای حرم امام حسین (ع) در دومین شب قدر + تصاویر  حال و هوای حرم امام حسین (ع) در دومین شب قدر + تصاویر 

حال و هوای حرم امام حسین (ع) در دومین شب قدر + تصاویر 

در شب بیست و یکم ماه رمضان، شب قدر و شب زیارت امام حسین (ع) ، زائران ضمن تشرف به حرم مطهر آن حضرت در مراسم احیای شب قدر شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، در شب بیست و یکم ماه رمضان که شب قدر و شب زیارت حضرت اباعبد الله الحسین (ع) است، زائران ضمن تشرف به حرم مطهر آن حضرت در مراسم احیای شب قدر شرکت کردند.


زائران در این مراسم پر فیض، دعای جوشن کبیر خواندند و با گرفتن قرآن به سر به درگاه الهی تقرب جسته و اظهار تضرع و خشوع کردند.


راز و نیاز زائران در دومین شب قدر که با شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) مصادف است، جلوه ای ویژه به حرم امام حسین (ع) بخشیده است.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران