بسته‌های فرهنگی ویژه زائران حج تمتع ۹۸ توزیع می‌شود

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر از توزیع بسته‌های فرهنگی ویژه زائران حج تمتع ۱۳۹۸ برای نخستین بار به‌صورت اینترنتی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام هادی اکبری در گفت وگو با آنا، گفت: موسسه فرهنگی و هنر مشعر وابسته به حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت، بسته‌های فرهنگی ویژه زائران حج تمتع ۹۸ را توزیع می‌کند.


وی افزود: در موسم حج سال ۱۳۹۸ زائران استان‌های منتخب تهران، قم، فارس، اصفهان، خراسان شمالی و بوشهر می‌توانند از طریق سایت و فروشگاه اینترنتی مشعر در خصوص تهیه محصولات فرهنگی حج به نشانی mashar.hajj.ir اقدام کنند.


مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر تصریح کرد: زائران استان‌های تهران، قم، بوشهر، فارس، خراسان شمالی و اصفهان در حج ۱۳۹۸ نیاز به عضویت در سامانه و فروشگاه اینترنتی مؤسسه مشعر ندارند و با کد ملی به‌عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه به‌عنوان رمز عبور می‌توانند وارد سامانه شوند.


وی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات دریافتی از زائر در هنگام ثبت‌نام در دفاتر زیارتی، حساب کاربری ویژه‌ای برای هر زائر در سایت مشعر ایجادشده است و زائران می‌توانند با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه شوند، یادآور شد: برای استفاده بیشتر از این سفر معنوی، ۹ بسته متفاوت با بیش از ۴۰ درصد تخفیف برای هر زائر طراحی‌شده است که زائران در سه گروه کم‌سواد دارای تحصیلات ابتدایی (زیر دیپلم)، اهل مطالعه (تحصیلات تا دوره متوسطه) و تحصیلات عالی (مقطع کارشناسی و بالاتر) بر اساس میزان تحصیلات گروه‌بندی شده‌اند.


اکبری خاطرنشان کرد: در هر گروه نیز بر اساس مرد، زن و یا زوج بودن زائران، بسته خاصی پیشنهاد شده است؛ زائران می‌توانند هر یک از بسته‌های ۹ گانه را به علاقه خود انتخاب کنند و یا به‌جای انتخاب یک بسته مشخص، هر یک از کتاب‌های فهرست موضوعی و یا محصولات سمعی و بصری را با توجه به نیاز و علاقه‌مندی خود برگزینند.


وی با بیان اینکه زائران می‌توانند در صورت تمایل برای دریافت محصولات فرهنگی به یکی از فروشگاه‌های مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر مراجعه و محصولات مورد نظر خود را با تخفیف دریافت کنند، ادامه داد: در سامانه به ازای هر زائر یک بن خرید به مبلغ ۳۰ هزار تومان تعریف شده است که از طریق مدیر کاروان در اختیار زائران قرار می‌گیرد و در هنگام خرید محصولات می‌بایست سریال مندرج بر روی بن را وارد کنند.


مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر گفت: هزینه بن‌های ویژه حج تنها بر روی محصولات بسته فرهنگی حج اعمال خواهد شد. همچنین در صورت خرید بیش از مبلغ بن می‌توانند مابه‌التفاوت آن را از طریق درگاه اینترنتی پرداخت کنند. بن‌های ارائه‌ شده تنها ویژه خرید بسته‌های فرهنگی و کتاب‌های موجود در مجموعه محصولات فرهنگی حج ۹۸ است.


وی گفت: لوازم زائر و کتاب‌های خریداری شده از سامانه فروشگاه مجازی مؤسسه فرهنگی هنری مشعر به‌وسیله پست به آدرس اعلامی زائران ارسال خواهد شد و در صورتی که میزان مبلغ سفارش بالای یک‌ میلیون ریال باشد، هزینه این ارسال رایگان بوده و در غیر این صورت، پرداخت هزینه ارسال بر عهده سفارش‌دهنده است.




نظرات کاربران