بر اجرای جلسات آموزشی کاروانهای حج اصفهان نظارت می شود بر اجرای جلسات آموزشی کاروانهای حج اصفهان نظارت می شود بر اجرای جلسات آموزشی کاروانهای حج اصفهان نظارت می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بر اجرای جلسات آموزشی کاروانهای حج اصفهان نظارت می شود بر اجرای جلسات آموزشی کاروانهای حج اصفهان نظارت می شود بر اجرای جلسات آموزشی کاروانهای حج اصفهان نظارت می شود بر اجرای جلسات آموزشی کاروانهای حج اصفهان نظارت می شود بر اجرای جلسات آموزشی کاروانهای حج اصفهان نظارت می شود

بر اجرای جلسات آموزشی کاروانهای حج اصفهان نظارت می شود

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در اصفهان گفت: نظارت بر اجرای جلسات آموزشی زائران اعزامی به حج تمتع در استان اصفهان در حال اجراست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین گرجی در حاشیه بازدید از یکی از کاروانهای اعزامی به حج تمتع شهرستان خمینی شهر، گفت: تیم های ارزیابی این دفتر کار نظارت بر چگونگی برگزاری جلسات آموزشی زائران را برعهده دارند.


وی در این دیدار، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و سفر پرخیر و برکت برای زائران، از ایشان خواست که قدردان این سفر معنوی بوده و توکل بر خدا را به عنوان مهمترین رمز موفقیت در این سفر برشمرند.


گرجی، زائران را به حسن معاشرت با دیگران، مراقبت از سلامتی خود برای انجام زیارات و پرهیز از اعمال مستحبی خسته کننده توصیه کرد.


توجه به نهاد خانواده و توصیه به مراقبت از آن در طول سفر ازجمله توصیه های موکد مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در اصفهان بود و به زائران سفارش کرد در طول سفر، فرزندان خود را به افرادی مطمئن واز بستگان نزدیک بسپارند تا ضمن پر کردن خلاء پدر و مادر، بر رفتار و کردار آنان مراقبت کنند. 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران