راهپیمایی روز قدس در نجف اشرف راهپیمایی روز قدس در نجف اشرف راهپیمایی روز قدس در نجف اشرف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
راهپیمایی روز قدس در نجف اشرف راهپیمایی روز قدس در نجف اشرف راهپیمایی روز قدس در نجف اشرف راهپیمایی روز قدس در نجف اشرف راهپیمایی روز قدس در نجف اشرف

راهپیمایی روز قدس در نجف اشرف

راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در نجف اشرف به صحنه اعلام همبستگی با دولت و ملت ایران و محکومیت سیاست های آمریکا و آل سعود تبدیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج از نجف، راهپیمایی روز قدس در عصر آخرین جمعۀ ماه مبارک رمضان در نجف اشرف برگزار شد.


در این راهپیمایی که گروه‌های مختلف مردم، زائران حرم علوی از کشورهای مختلف، مسئول و کارکنان بعثه مقام معظم رهبری در شهر مقدس نجف حضور داشتند، مردم خداجوی نجف با شعارهای "لبیک یا خامنه ای"، "قدس آری، اسلام آری، آمریکا هرگز، آل سعود هرگز، اسرائیل هرگز"، "الله‌اکبر"، "هیهات منا الذله" بر ضرورت حمایت از آرمان قدس شریف تأکید کردند.


شرکت کنندگان در راهپیمایی همچنین با حمل پلاکاردهای متعدد از مرجعیت عالی عراق، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار قاسم سلیمانی، خواستار همبستگی ملت‌ها در ادامه راه مقاومت اسلامی در منطقه شدند.


راهپیمایان روز جهانی قدس در خاتمه راهپیمایی با انتشار بیانیه‌ای پایانی بر حمایت ملت و دولت عراق از ایران در برابر تهدیدات و فشارهای اقتصادی و غیر اقتصادی تأکید کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران