استقبال زائران اصفهانی از جلسه نخست همایش اسرار حج رمضانیه استقبال زائران اصفهانی از جلسه نخست همایش اسرار حج رمضانیه استقبال زائران اصفهانی از جلسه نخست همایش اسرار حج رمضانیه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال زائران اصفهانی از جلسه نخست همایش اسرار حج رمضانیه استقبال زائران اصفهانی از جلسه نخست همایش اسرار حج رمضانیه استقبال زائران اصفهانی از جلسه نخست همایش اسرار حج رمضانیه استقبال زائران اصفهانی از جلسه نخست همایش اسرار حج رمضانیه استقبال زائران اصفهانی از جلسه نخست همایش اسرار حج رمضانیه

استقبال زائران اصفهانی از جلسه نخست همایش اسرار حج رمضانیه

زائران کاروانهای اعزامی به حج تمتع شهر اصفهان در جلسه نخست همایش اسرار حج رمضانیه، با حضور گرم خود از مطالب این جلسه بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نخستین جلسه همایش اسرار و معارف حج (رمضانیه) با حضور زائران 11 کاروان از شهر اصفهان در سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.


در این جلسه که به تلاوت آیات کلام الله مجید و مداحی یکی از ذاکران اهل بیت (ع) عطرآگین بود، زائران از سخنرانی امام جمعه سپاهان شهر پیرامون اسرار و معارف حج بهرمند شدند.


حجت الاسلام والمسلمین عبدالجواد عبدالهی با اشاره به آیات 26 و 27 سوره حج، فلسفه حج را تشریح و توضیحاتی پیرامون اسرار این فریضه الهی بیان کد.


در ادامه حجت الاسلام والمسلمین گرجی ضمن تشکر از حضور پرشور زائران، تذکراتی در مورد این سفر معنوی به حاضران داد.


وی به زائران اطمینان داد که اعمال این سفر بسیار راحت بوده و انجام آن باید به دور از استرس و با آرامش انجام گیرد که این امر با توکل بر خدا و حضور روحانیون و مدیران و عوامل کاروانها محقق می شود.


تعداد 47 کاروان از این استان امسال به سرزمین وحی اعزام می شوند.


همایش اسرار ومعارف حج (رمضانیه) در دو روز ویژه 22 کاروان اعزامی به حج تمتع از شهر اصفهان در سالن اجتماعات گلستان شهدا در فضایی روحانی در جوار شهدای  ارجمند شهر برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران