ثبت نام عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خرداد آغاز می شود ثبت نام عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خرداد آغاز می شود ثبت نام عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خرداد آغاز می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت نام عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خرداد آغاز می شود ثبت نام عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خرداد آغاز می شود ثبت نام عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خرداد آغاز می شود ثبت نام عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خرداد آغاز می شود ثبت نام عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خرداد آغاز می شود

ثبت نام عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خرداد آغاز می شود

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از نام‌نویسی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان از روز شنبه ۱۸ خردادماه در سایت لبیک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور گفت: ثبت نام از متقاضیان دانشگاهی در گروه‌های اساتید، متأهلین، دختران و پسران دانشجو و کارکنان دانشگاه‌ها انجام می‌شود.


وی افزود: ثبت نام این دوره به نسبت دوره‌های قبل زودتر انجام می‌شود و متقاضیان تشرف به عتبات عالیات می‌توانند در بازه زمانی ۱۰ روزه نسبت به ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه کشی اقدام کنند. 


مطهری پور ادامه داد: طبق روال دوره‌های قبل با همکاری بانک ملت، وام یک و نیم میلیون تومانی برای سفرهای زمینی و وام سه میلیون تومانی برای سفرهای هوایی به زائران دانشگاهی تعلق خواهد گرفت.


این ستاد اعلام کرده است؛ جزئیات بیشتر در خصوص ثبت نام تا اعزام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان در نشست خبری به اطلاع آنها می‌رسد.
اعزام این دوره از عتبات از تیر تا مهر 98 انجام می شود. خاطر نشان می‌شود طبق اعلام ستاد عتبات عالیات دانشگاهیان، در بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان ۱۱ هزار نفر به عتبات اعزام شدند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران