دومین همایش اسرار حج در اصفهان برگزار شد دومین همایش اسرار حج در اصفهان برگزار شد دومین همایش اسرار حج در اصفهان برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دومین همایش اسرار حج در اصفهان برگزار شد دومین همایش اسرار حج در اصفهان برگزار شد دومین همایش اسرار حج در اصفهان برگزار شد دومین همایش اسرار حج در اصفهان برگزار شد دومین همایش اسرار حج در اصفهان برگزار شد

دومین همایش اسرار حج در اصفهان برگزار شد

دومین همایش اسرار و معارف حج (رمضانیه) با حضور زائرین 11 کاروان از شهر اصفهان در سالن اجتماعات گلستان شهدای این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، به منظور ارتقای سطح علمی زائران اعزامی به حج تمتع، دومین همایش اسرار و معارف حج با همت دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و همکاری حج وزیارت استان اصفهان در سالن اجتماعات گلستان شهدا اصفهان برگزار شد.


نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان در این همایش، ضمن تشریح اسرار حج و فلسفه انجام اعمال و مناسک آن، به برخی از اعمال و زیارات مستحبی در این سفر نیز اشاره کرد.


آیت الله سیدابوالحسن مهدوی، زائران را به خواندن زیارت ناحیه و نماز امام زمان (عج) و توسل به امیر حجاج در طول این سفر معنوی توصیه کرد.


در ادامه این همایش مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری نیز ضمن تشکر از حضور زائران، شرکت آنان در جلسات آموزشی کاروانها و توجه به این جلسات را ضروری دانست.


حجت الاسلام والمسلمین گرجی به زائران توصیه کرد؛ خود را پیش از این سفر معنوی، از همه جهات آماده ساخته و به دور از استرس و نگرانی از این فرصت، نهایت استفاده را ببرند.


وی، زائران را به خواندن ذکر «یا حفیظ» و «یا علیم» به جهت دوری از استرس و نگرانی در سفر توصیه کرد.


همایش اسرار حج امسال به مدت دو روز در ماه مبارک رمضان و با حضور 22 کاروان از زائران شهر اصفهان در فضایی معنوی و در جوار قبور مطهر شهدا و همچنین شهدای مظلوم حاثه مکه و منا برگزار شد.


| شناسه مطلب: 93707




حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران