مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نجف برگزار ‌شد مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نجف برگزار ‌شد مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نجف برگزار ‌شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نجف برگزار ‌شد مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نجف برگزار ‌شد مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نجف برگزار ‌شد مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نجف برگزار ‌شد مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نجف برگزار ‌شد

مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نجف برگزار ‌شد

هم‌زمان با سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، مراسم بزرگداشتی از سوی بعثه مقام معظم رهبری با حضور مسئولان ایرانی و برخی از زائران حاضر در عتبات عالیات در محل بیت رهبر کبیر انقلاب اسلامی در نجف اشرف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج از نجف اشرف، هم‌زمان با سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، مراسم بزرگداشتی از سوی بعثه مقام معظم رهبری با حضور مسئولان ایرانی و برخی از زائران حاضر در عتبات عالیات در محل بیت رهبر کبیر انقلاب اسلامی در نجف اشرف برگزار شد.


 


در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرازی ارفع، خطیب بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به ارتحال ملکوتی امام راحل گفت: برگزاری بزرگداشت امام خمینی (ره) یک وظیفه دینی، سیاسی و انقلابی است و باید یاد و نام آن امام سفرکرده را همیشه گرامی بداریم و از آرمان‌های بلند ایشان دفاع کنیم.


 


وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) خدمات بی‌نظیری را به اسلام و مسلمین داشته است، تصریح کرد: ایشان نه‌تنها به جامعه اسلامی بلکه جامعه انسانی خدمات بی‌نظیری بلکه کم‌نظیر داشته است.


 


مرثیه‌سرایی و سینه‌زنی در رثای ارتحال امام خمینی (ره) توسط حاج اسدالله عرب سرخی مداح اعزامی از سوی بعثه مقام معظم رهبری پایان‌بخش این مراسم باشکوه بود.


 


گفتنی است، استقبال زائران و مشتاقان امام خمینی (ره) از مراسم به‌گونه‌ای بود که اکثر آنان در کوچه منتهی به بیت مراسم را دنبال کردند.


| شناسه مطلب: 93726







نظرات کاربران