نمایشگاه کتاب، تمبرو تصاویرامام‌خمینی (ره) در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی + عکس نمایشگاه کتاب، تمبرو تصاویرامام‌خمینی (ره) در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی + عکس نمایشگاه کتاب، تمبرو تصاویرامام‌خمینی (ره) در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی + عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نمایشگاه کتاب، تمبرو تصاویرامام‌خمینی (ره) در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی + عکس نمایشگاه کتاب، تمبرو تصاویرامام‌خمینی (ره) در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی + عکس نمایشگاه کتاب، تمبرو تصاویرامام‌خمینی (ره) در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی + عکس نمایشگاه کتاب، تمبرو تصاویرامام‌خمینی (ره) در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی + عکس نمایشگاه کتاب، تمبرو تصاویرامام‌خمینی (ره) در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی + عکس

نمایشگاه کتاب، تمبرو تصاویرامام‌خمینی (ره) در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی + عکس

هم‌زمان با فرا رسیدن ایام ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاهی از کتاب، تمبر و تصاویر تشییع باشکوه پیکرامام خمینی(رض) در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی برپا شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد مقدس، رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از برپایی نمایشگاه سه محصوله در این کتابخانه خبر داد.


وی افزود: در این نمایشگاه، مجموعه‌ای از کتاب‌ها با موضوع امام‌خمینی (رض)، تاریخچۀ زندگی، اندیشه‌ها و راهبردهای ایشان به نمایش درآمده است.


محمدجوادقوی اظهارداشت: «سلوکی ملکوتی»، «مبارزات امام‌خمینی به روایت اسناد»، «سیرۀ اخلاقی‌تربیتی امام‌خمینی»، «مناسبات امام‌خمینی با حرکت‌ها و مبارزان اسلامی» و «آزادی و دمکراسی در اندیشۀ امام‌خمینی» بخشی از کتاب‌های به نمایش درآمده است.


وی خاطرنشان کرد: آثار به نمایش درآمده از قابلیت امانت به اعضا برخوردار است.


قوی همچنین از نمایش مجموعه‌ای از تمبرهای چاپ شده با تصویر امام‌خمینی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این بخش، تمبرهای چاپ شده با تصویر امام راحل از آغاز انقلاب تاکنون به نمایش درآمده است.


وی در ادامه، به نمایش تصاویر تشییع پیکر امام امت اشاره کرد و توضیح داد: در این نمایشگاه، منتخبی از تصاویر تشییع با شکوه پیکر مطهر امام‌خمینی و تصاویری از بیت ایشان به نمایش درآمده است که اصل این تصاویر در مرکز اسناد آستان قدس موجود است.




نظرات کاربران