شناخت قبله معرفت با ستارگان حرم شناخت قبله معرفت با ستارگان حرم شناخت قبله معرفت با ستارگان حرم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شناخت قبله معرفت با ستارگان حرم شناخت قبله معرفت با ستارگان حرم شناخت قبله معرفت با ستارگان حرم شناخت قبله معرفت با ستارگان حرم شناخت قبله معرفت با ستارگان حرم

شناخت قبله معرفت با ستارگان حرم

ستارگان حرم برنامه ای است که در آن علما و مشاهیر مدفون در جوار نورانی امیر المومنین (ع) به زائران معرفی می شوند. تاسی به زندگی علما در این زمانه یکی از بهترین راه ها برای زندگی بهتر و با برکت تر محسوب می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج از نجف، برنامه جذاب ستارگان حرم به همت بعثه مقام معظم رهبری بعد از جلسه سخنرانی و مداحی در حرم علوی برگزار می شود.


حجت الاسلام و السلمین ملکی راوی بعثه مقام معظم رهبری در نجف در این برنامه، علما و مشاهیر مدفون در جوار نورانی امیرالمومنین (ع) را به زائران معرفی می کند و به زندگانی سراسر نور آنها می پردازد.


از آنجایی که حرم امیرالمومنین (ع) به عنوان یک آسمان تلقی شده و حضرت به مثابه خورشید و علما، ستارگان در حول و محوریت خورشید هستند، با ستارگان قبله را مشخص و در ظلمت شب راه را پیدا می کنند.




نظرات کاربران