جزئیات هزینه اعزام دانشجویان به عتبات اعلام شد جزئیات هزینه اعزام دانشجویان به عتبات اعلام شد جزئیات هزینه اعزام دانشجویان به عتبات اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جزئیات هزینه اعزام دانشجویان به عتبات اعلام شد جزئیات هزینه اعزام دانشجویان به عتبات اعلام شد جزئیات هزینه اعزام دانشجویان به عتبات اعلام شد جزئیات هزینه اعزام دانشجویان به عتبات اعلام شد جزئیات هزینه اعزام دانشجویان به عتبات اعلام شد

جزئیات هزینه اعزام دانشجویان به عتبات اعلام شد

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان جزئیات هزینه اعزام دانشگاهیان به عتبات را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمد زارع روز یکشنبه (19 خردادماه) با اشاره به هزینه‌های سفر بیست و یکمین دوره عتبات دانشجویی، گفت: هزینه‌های سفر را سازمان حج و زیارت اعلام می‌کند و ما تابع نرخی هستیم که از این طریق به ما ابلاغ می‌شود.


وی افزود: نرخ عتبات بستگی به نرخ ارز دارد و قیمتی که از طریق بانک مرکزی اعلام می‌شود، مبنا قرار می‌گیرد. برای این دوره قیمت ارز ۱۱ هزار تومان اعلام شده که قیمت تمام شده هزینه سفر برای دانشجویان حدود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ویژه کاروان‌های هوایی و یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای کاروان‌های زمینی خواهد بود.


معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: پرداخت هزینه برای هر ایامی متفاوت است و ممکن است در تیر و مردادماه هزینه‌ها متفاوت باشند.


وی ادامه داد: اواخر مردادماه که ایام عرفه است، بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش قیمت خواهیم داشت که در بازه زمانی ۱۳ تا ۲۰ مرداد خواهد بود.


زارع یادآور شد: هزینه روادید از کاروان‌های عتبات حذف شده و ۱۲۰۰ نفر از زائرانی که دوره گذشته این هزینه را پرداخت کرده بودند به بانک ملت مراجعه کرده و اکثر آنان با ارائه مدارک خود، این هزینه‌ را دریافت کردند.


معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآور شد: افزایش هزینه‌ها تابع نرخ ارز است؛ اما در خصوص واریز دو مرحله‌ای، مستلزم آماده شدن نرم افزارهاست که با سازمان حج و زیارت در حال رایزنی هستیم و امیدواریم به نتیجه برسیم.


منبع: خبرگزاری دانشجو




مطالب مرتبط

نظرات کاربران