با برنامه حج مسلمانان قزاقستان آشنا شویم با برنامه حج مسلمانان قزاقستان آشنا شویم با برنامه حج مسلمانان قزاقستان آشنا شویم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
با برنامه حج مسلمانان قزاقستان آشنا شویم با برنامه حج مسلمانان قزاقستان آشنا شویم با برنامه حج مسلمانان قزاقستان آشنا شویم با برنامه حج مسلمانان قزاقستان آشنا شویم با برنامه حج مسلمانان قزاقستان آشنا شویم

با برنامه حج مسلمانان قزاقستان آشنا شویم

کمیسیون ویژه اداره مسلمانان قزاقستان، بر آژانس‌های مسافرتی حج این کشور نظارت و فعالیت‌های این آژانس‌ها را ارزیابی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، کیفیت خدمات این آژانس‌ها از امسال توسط کمیسیون ویژه اداره مسلمانان ارزیابی خواهد شد، این آژانس‌ها باید به امنیت زائران، خدمات کیفی و ارائه توضیحات صحیح از لحاظ دینی توجه کنند و مجوز بین‌المللی داشته باشند.


آلتین‌بیک اوتیسخان اولی، از مسئولان اداره مسلمانان قزاقستان گفت: اگر سفر حج در سطح بالا و با کیفیت برگزار نشود، این اداره به آژانس‌ها هشدار می‌دهد و در صورت افزایش موارد هشدار، این آژانس‌ها در سال آینده از فهرست آژانس‌های مسافرتی حج حذف خواهند شد.


ذکرالله علیقولوف، از رؤسای آژانس‌های مسافرتی نیز اظهار کرد: در سال ۲۰۱۸ میلادی برای حج ۵۰ سهمیه به ما داده شد، اما در سال ۲۰۱۹ ، سهمیه‌ها به ۱۱۵ مورد رسید. این بدین معناست که براساس سیستم ارزیابی جدید، شرکت ما از امتیاز بالایی برخوردار شده است.


بنابه اعلام رایزنی فرهنگی ایران در قزاقستان؛ کمیسیون ویژه اداره مسلمانان از ۲۵ شرکت ۱۸ آژانس را تأیید کرده و امسال عربستان برای قزاقستان ۳۲۰۰ سهمیه حج اختصاص داده است.


ایکنا


| شناسه مطلب: 93780




حج تمتع قزاقستان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران