دیدار مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری کشوربا نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار و گفتگو کرد.

آقای سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران امروز با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و از خدمات در دست ارائه جهت زائران حج 98 و فعالیت های صورت گرفته در بخش های مختلف برای تسهیل در روند اعزام  وبازگشت زائران به سرزمین وحی گزارشی بیان کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، دراین دیدار که  آقای حسین اسفندیاری عضو هیئت مدیره و مسئول عملیات فرودگاهی نیز حضور داشت آقای امیرمکری آمادگی فرودگاه های کشور را برای انتقال بیش از 86 هزار زائر به عربستان وخدمات‌دهی به حجاج اعلام کرد.
وی با اشاره به بازه زمانی اعزام حجاج به سرزمین وحی،  تصریح کرد : تلاش‌ شده است این سفرمعنوی با تسهیلات و روند مناسب آغاز شود و خاطره خوبی برای حجاج وخانواده هایشان داشته باشد.  
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه وسرپرست حجاج ایرانی نیز دراین دیداراز تلاش دست اندرکاران سازمان فرودگاه های کشور، سازمان هواپیمایی کشوری و ترمینال سلام درفرودگاه امام خمینی (ره ) و پلیس فرودگاهها برای فراهم کردن تسهیلات لازم و امکانات مناسب برای عملیات انتقال و بازگشت حجاج بیت الله الحرام تقدیر کرد. 
وی گفت: فرودگاه نقطه شروع و پایان سفر معنوی حج است و این سفربرای اکثرحجاجی که اعزام می‌شوند، یک سفر برای یک بار در تمام عمر است و باید تلاش گردد تا خاطره‌  خوب و ماندگار در ذهن حجاج نقش بندد.
 




نظرات کاربران