همایش پزشکان حج؛ 25 خرداد همایش پزشکان حج؛ 25 خرداد همایش پزشکان حج؛ 25 خرداد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش پزشکان حج؛ 25 خرداد همایش پزشکان حج؛ 25 خرداد همایش پزشکان حج؛ 25 خرداد همایش پزشکان حج؛ 25 خرداد همایش پزشکان حج؛ 25 خرداد

همایش پزشکان حج؛ 25 خرداد

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از برگزاری همایش پزشکان حج ۹۸ در روز ۲۵ خردادماه جاری و در سالن همایش‌های سازمان حج و زیارت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از جمعیت هلال‌احمر، محمدتقی حلی‌ساز، اظهار کرد: این همایش یک‌روزه به منظور بررسی بیماری‌های ویروسی شایع و آماده‌سازی پزشکان و نیرو‌های اعزامی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر ویژه تمتع سال ۹۸ برگزار می‌شود.
وی، موضوعات علمی، آموزشی و پیشگیری از بیماری‌های ویروسی را از مهم‌ترین برنامه‌های این همایش برشمرد و یادآور شد: توجیه فعالیت‌های مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در عملیات حج تمتع سال جاری از دیگر اهداف برگزاری این همایش یک‌روزه است.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت افزود: این همایش در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود که برای سخنرانی در این مراسم نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت دعوت شده‌اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران