برگزاری همایش متمرکز زائران زن اعزامی به حج تمتع در اصفهان برگزاری همایش متمرکز زائران زن اعزامی به حج تمتع در اصفهان برگزاری همایش متمرکز زائران زن اعزامی به حج تمتع در اصفهان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری همایش متمرکز زائران زن اعزامی به حج تمتع در اصفهان برگزاری همایش متمرکز زائران زن اعزامی به حج تمتع در اصفهان برگزاری همایش متمرکز زائران زن اعزامی به حج تمتع در اصفهان برگزاری همایش متمرکز زائران زن اعزامی به حج تمتع در اصفهان برگزاری همایش متمرکز زائران زن اعزامی به حج تمتع در اصفهان

برگزاری همایش متمرکز زائران زن اعزامی به حج تمتع در اصفهان

بانوان حج گزار اصفهانی در همایش آموزشی متمرکز ویژه زائران زن اعزامی به حج تمتع 98 شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبرگزاری حج، همایش متمرکز زائران زن اعزامی به حج تمتع شهر اصفهان در کنار قبور مطهر شهدای والامقام این شهر و با حضور مسئولان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و حج وزیارت استان در سالن اجتماعات گلستان شهداء برگزار شد.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در اصفهان در ابتدای این همایش از حضور پرشور خواهران اعزامی به حج در این جلسه قدردانی و سفر حج را  فرصتی برای شناخت خدا و خود دانست. پیرامون فضایل این سفر و همچنین آماده ساختن زائران قبل از این سفر بیان نمود.


حجت الاسلام مهدی گرجی آموزش ویژه بانوان حج گذار را ضروری و هدف از برگزاری این همایش را بیان مباحث و احکام مبتلا به زائرین زن اعزامی به حج عنوان کرد.                       


در ادامه، مباحث مربوط به پزشکی ویژه خواهران و همچنین آموزش مناسک و احکام حج توسط دو نفر از معینه های حج برای حاضران تشریح شد.


گفتنی است؛ از مجموع 6760 زائر امسال که در قالب 47 کاروان از استان اصفهان به حج مشرف می شوند، تعداد 3791 نفر آنان را زائران زن تشکیل می دهند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران