امکان اسکان زائران اربعین در صحن حضرت زینب (س) فراهم می‌شود

معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به اجرای پروژه صحن حضرت زینب (س) از امکان اسکان زائران اربعین در این مکان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، یوسف افضلی در گفت وگو با خبرگزاری آنا، با اشاره به اجرای پروژه صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلا از امکان اسکان زائران اربعین در این مکان مقدس خبر داد و گفت: هم‌اینک ساخت این پروژه پیشرفت خوبی داشته است و امیدواریم که حمایت عاشقان ولایت این پروژه به صورت کامل تکمیل شود.


وی با بیان اینکه ساخت صحن حضرت زینب (س) از سه سال پیش آغاز شده، افزود: مراحل ساخت نهایی و تکمیل پروژه صحن حضرت زینب (س) تا سه سال دیگر ادامه خواهد داشت.


معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: صحن حضرت زینب (س) در حد فاصل خیمه‌گاه حسینی، تل زینبیه، قتلگاه و باب‌القبله قرار دارد که این محل نقطه اصلی کارزار کربلا و شهادت یاران امام حسین (ع) است و از بخش‌های مهم طرح جامع توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) به شمار می‌آید.


وی یادآور شد: طرح جامع توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) با مشارکت برادران عراقی انجام می‌شود که این طرح چهار مرحله دارد و صحن حضرت زینب (س) مرحله نخست این طرح به شمار می‌آید که باهمت خیران و عوامل اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات در حال اجراست.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران