بازتاب رسانه‌ای همایش بین‌المللی اربعین در هند بازتاب رسانه‌ای همایش بین‌المللی اربعین در هند بازتاب رسانه‌ای همایش بین‌المللی اربعین در هند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازتاب رسانه‌ای همایش بین‌المللی اربعین در هند بازتاب رسانه‌ای همایش بین‌المللی اربعین در هند بازتاب رسانه‌ای همایش بین‌المللی اربعین در هند بازتاب رسانه‌ای همایش بین‌المللی اربعین در هند بازتاب رسانه‌ای همایش بین‌المللی اربعین در هند

بازتاب رسانه‌ای همایش بین‌المللی اربعین در هند

فعالان فرهنگی هندوستانی با استقبال از برگزاری سومین همایش بین‌المللی اربعین که ایران در کربلا برگزار می‌کند، اعلام کردند که نخستین‌بار است که فراخوان این همایش در رسانه‌های کشورشان منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سومین همایش بین‌المللی اربعین امسال در تهران (هشتم مهرماه سال جاری) و کربلا (۱۴ مهرماه) برگزار می‌شود و رسانه‌های هند به بازتاب خبر آن پرداخته‌اند.


ھندوستان تایم، صحافت، انقلاب، ھندوستان اکسپرس، روزنامه سیاست، ھند سماچار، روزنامه سھارا و اردو تایمز از رسانه‌های هندی هستند که به خبر برگزاری این همایش پرداخته‌اند.


این در حالی است که تاکنون فراخوان این همایش در هندوستان اعلام نشده بود. فعالان فرهنگی در این کشور از برگزاری آن استقبال کرده‌اند.


این همایش در چهار بعد کلامی و فقهی؛ فرهنگی، تربیتی و رسانه‌ای؛ جامعه‌شناختی و روانشناختی و زائران و میزبانان اربعین برگزار می‌شود. دبیرخانه این همایش در دانشگاه علامه طباطبایی کشورمان قرار دارد.


مهلت ارسال چکیده مقالات تا ۳۱ تیرماه و مقالات کامل تا ۳۱ مردادماه اعلام شده است. قرار است این همایش به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در کربلا برگزار شود.


ایکنا




مطالب مرتبط

نظرات کاربران