مقتدا صدر خواستار بازسازی مرقد ائمه در بقیع شد مقتدا صدر خواستار بازسازی مرقد ائمه در بقیع شد مقتدا صدر خواستار بازسازی مرقد ائمه در بقیع شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مقتدا صدر خواستار بازسازی مرقد ائمه در بقیع شد مقتدا صدر خواستار بازسازی مرقد ائمه در بقیع شد مقتدا صدر خواستار بازسازی مرقد ائمه در بقیع شد مقتدا صدر خواستار بازسازی مرقد ائمه در بقیع شد مقتدا صدر خواستار بازسازی مرقد ائمه در بقیع شد

مقتدا صدر خواستار بازسازی مرقد ائمه در بقیع شد

رهبر جریان صدر عراق و رهبر معنوی فراکسیون پارلمانی سائرون، خواستار بازسازی مرقد ائمه اطهار در قبرستان بقیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج از نجف، سید مقتدا صدر از حکام سعودی خواست؛ امکان بازسازی قبور مطهر ائمه معصومین (ع) در قبرستان بقیع شهر مدینه را فراهم کنند.


مقتدا صدر روز سه‌شنبه در توییتی با اشاره به سالروز تخریب بقیع، بدون نام بردن از آل سعود آن را اقدامی از سوی گروهی تندرو و منحرف و مدعی اسلام ذکر کرد.


وی افزود که اقدام آنان در تخریب قبور ائمه اطهار در قبرستان بقیع، مایه تشدید فرقه گرایی در منطقه شد.


‏صدر، در عین حال از مقامات سعودی بویژه بن سلمان ولیعهد این کشور خواسته است؛ برای رضای خداوند و پایان بخشیدن به اختلافات فرقه ای، زمینه بازسازی قبور ائمه را فراهم کند.


مقتدا صدر همچنین بر تلاش جمعی برای دور شدن منطقه از جنگ و همچنین فعال سازی گفت وگوی اسلامی برای مقابله با بلایا و مشکلاتی که از سوی مثلث شوم اسرائیل آمریکا و انگلیس به ملت‌های منطقه تحمیل شده، تأکید کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران