برگزاری کارگاه آموزشی زائران فرهیخته اعزامی از اصفهان به حج تمتع

مسوول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری اصفهان در جمع زائران فرهیخته اعزامی به حج تمتع از این استان گفت: علم و معرفت شما زائران، سرمایه معنوی شما هستند که باید از این نعمت در جهت شناخت خدا و درک اعمال این سفر نهایت استفاده را ببرید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همایش زائران فرهیخته اعزامی به حج از استان اصفهان به میزبانی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و با حضور زائران تحصیلکرده و فرهیخته کاروانهای حج این استان درسالن اجتماعات مرکز رفاهی تفریحی فرهنگیان برگزار شد.


در این همایش پس از تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید، مسئول دفتر نمایندگی بعثه استان اصفهان، علم و معرفت زائران فرهیخته را سرمایه معنوی و یک موهبت الهی دانست و گفت: زائران باید از این نعمت در جهت شناخت خدا و درک اعمال حج استفاده کرده و از آن برای ترویج مذهب شیعه در حج استفاده کنند.


حجت الاسلام گرجی مهمترین اصل در برقراری ارتباط را اخلاق خوب بیان کرد و افزود: گاهی یک لبخند و نگاه پر مهر و یا حالتی از خضوع و خشوع، اثری بسیار نافذ در ایجاد روابط بین دو زائر را دارد.


در ادامه این همایش، موضوعات توسعه و تحکیم مودت، وحدت و اخوت اسلامی و مخاطب شناسی، مسائل جهان اسلام و حوزه بین الملل، جریان ها و مسلک های مذهبی و سیاسی، جغرافیای سیاسی و مذهبی، شیعه شناسی و شبهات  توسط حجت الاسلام آل ایوب و آقایان دکتر باقری و عبدالهی بیان شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران