اعزام 4 کاروان از دانشگاهیان قم به عمره اعزام 4 کاروان از دانشگاهیان قم به عمره اعزام 4 کاروان از دانشگاهیان قم به عمره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام 4 کاروان از دانشگاهیان قم به عمره اعزام 4 کاروان از دانشگاهیان قم به عمره اعزام 4 کاروان از دانشگاهیان قم به عمره اعزام 4 کاروان از دانشگاهیان قم به عمره اعزام 4 کاروان از دانشگاهیان قم به عمره

اعزام 4 کاروان از دانشگاهیان قم به عمره

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم از اعزام چهار کاروان از دانشگاهیان استان قم به عمره در اسفندماه جاری و فروردین سال 90 خبر داد.

محمدتقي حاج ابراهيمي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بيان اينكه نهاد رهبري دانشگاه آزاد متولي شوراي حج عمره و عتبات دانشجويان استان قم است، اظهار داشت: رئيس، مدير اجرايي و كارشناسان در اين شورا به انجام وظيفه مي‌پردازند.
وي با اشاره به عمره سال تحصيلي 89 ـ 90 بيان داشت: دانشگاهيان در قالب سه كاروان استادان، متاهلان و برادران مجرد به عمره اعزام مي‌شوند.
مدير اجرايي شوراي هماهنگي عمره و عتبات دانشگاهيان استان قم خاطرنشان كرد: دانشجويان از 15 آبان ماه تا 30 آبان ماه سال جاري براي اعزام ثبت‌نام كردند و در دوم آذر ماه با حضور نمايندگان و رابطان دانشگاه‌ها قرعه‌كشي در راستاي انتخاب دانش‌آموزان براي اعزام به حج عمره صورت گرفت.
حاج‌ابراهيمي تصريح كرد: بالغ بر 5 هزار نفر براي اعزام به حج عمره ثبت‌نام كردند كه پس از قرعه‌كشي بر اساس ظرفيت ابلاغي چهار كاروان براي اعزام انتخاب شدند.
وي عنوان داشت: دو كاروان دانشجوي متاهل، يك كاروان برادران مجرد و يك كاروان اساتيد براي استان قم در نظر گرفته شده است.
مدير اجرايي شوراي هماهنگي عمره و عتبات دانشگاهيان استان قم عنوان داشت: 120 نفر ظرفيت براي هر يك از كاروان‌ها در نظر گرفته شده است.
حاج‌ابراهيمي با اشاره به برگزاري دوره‌هاي آموزشي پيش از سفر عمره گفت: بسته‌هاي فرهنگي پيش و پس از سفر تهيه شده و در اين راستا همايشي ويژه دانشجويان مجرد و متاهل با حضور رياست عالي ستاد برگزار شده است.
وي خاطرنشان كرد: دانشجويان در دوره‌ها آموزش‌هايي در زمينه مناسك را دريافت كرده و اطلاعات پيرامون موقعيت‌ و وضعيت مناطق اعزامي را كسب مي‌كنند.
مدير اجرايي شوراي هماهنگي عمره و عتبات دانشگاهيان استان قم تصريح كرد: مخاطبان در اين دوره‌ها شبهات و سؤالات خود را مطرح كرده و پاسخ‌هاي مناسب را از استادان دريافت مي‌كنند.
حاج‌ابراهيمي با اشاره به افزايش سهميه و ظرفيت ستاد عمره دانشجويي اظهار داشت: اين فاز نخست سفر عمره دانشجويي بوده كه با عنايت مسئولان ظرفيتي نيز براي تابستان در نظر گرفته شده است.
وي خاطرنشان كرد: با توجه به برخي از مشكلات داخلي و منطقه‌اي عربستان اعزام سوم اسفند ماه سال جاري ويژه كاروان دانشجويي برادران مجرد به تعويق افتاده است.
مدير اجرايي شوراي هماهنگي عمره و عتبات دانشگاهيان استان قم تصريح كرد: كاروان استادان 27 اسفند ماه سال جاري و كاروان‌هاي متاهلان 14 و 30 فروردين ماه سال 90 اعزام شده و زائران به مدت 12 روز در سرزمين وحي حضور خواهند داشت.


| شناسه مطلب: 9388







نظرات کاربران