مجله «میقات حج» آماده دریافت مقالات تخصصی است مجله «میقات حج» آماده دریافت مقالات تخصصی است مجله «میقات حج» آماده دریافت مقالات تخصصی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مجله «میقات حج» آماده دریافت مقالات تخصصی است مجله «میقات حج» آماده دریافت مقالات تخصصی است مجله «میقات حج» آماده دریافت مقالات تخصصی است مجله «میقات حج» آماده دریافت مقالات تخصصی است مجله «میقات حج» آماده دریافت مقالات تخصصی است

مجله «میقات حج» آماده دریافت مقالات تخصصی است

روش دسترسی علاقه‌مندان حوزه حج و زیارت به مجله علمی - ترویجی «میقات حج» و نحوه همکاری اهل قلم با هیئت تحریریه این مجله تخصصی، اعلام شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی ورسه ای مدیر اجرایی فصلنامه میقات حج در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی حج گفت: مجله علمی ـ ترویجی «میقات حج» که به صاحب امتیازی نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، از سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را آغاز کرده، به صورت فصلنامه، با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ حج منتشر می‌شود.


مدیر اجرایی فصلنامه میقات حج افزود: تاکنون تعداد 107 شماره از این فصلنامه به چاپ رسیده است که نسخ الکترونیکی شمارگان قبلی در وبگاه میقات حج  به نشانی http://miqat.hajj.ir موجود می باشد.


حجت الاسلام ورسه ای از پژوهشگران و اهل قلم به ویژه روحانیون، معین‌ها و معینه‌های کاروان‌های حج خواست، نتایج مطالعات و پژوهش‌هاى خود در موضوعات: «اسرار و معارف حج»، «فقه حج»، «تاریخ و رجال»، «اماکن و آثار»، «حج در آینه ادب فارسی»، «نقد و معرفی کتاب‌های پیرامون حج»، «سفرنامه‌های تراثی» و... را با سامانه http://miqat.hajj.ir به این مجله ارسال کنند تا پس از ارزیابی و تأیید از سوی هیئت تحریریه، در فصلنامه یاد شده انتشار یابد.


علاقه‌مندان به مسائل حج و زیارت می‌توانند چاپ الکترونیکی «میقات حج» را از سامانه  http://miqat.hajj.ir   دریافت و مقالات خود برای چاپ در این مجله را  به همان نشانی ارسال نمایند و در ضمن لوح فشرده مجموعه مقالات 100 شماره میقات حج، به طور رایگان در سیستم عامل ویندوز از اینجا  قابل نصب می باشد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران