ورود نخستین زایران ایرانی به مکه مکرمه ورود نخستین زایران ایرانی به مکه مکرمه ورود نخستین زایران ایرانی به مکه مکرمه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ورود نخستین زایران ایرانی به مکه مکرمه ورود نخستین زایران ایرانی به مکه مکرمه ورود نخستین زایران ایرانی به مکه مکرمه ورود نخستین زایران ایرانی به مکه مکرمه ورود نخستین زایران ایرانی به مکه مکرمه

ورود نخستین زایران ایرانی به مکه مکرمه

نخستین گروه از زایران عمره گزار ایرانی بامداد امروز دوشنبه وارد شهر مکه مکرمه شدند.

نخستین گروه از زایران عمره گزار ایرانی شب گذشته پس از نماز مغرب و عشا با احرام از مسجد شجره در مدینه منوره راهی مکه مکرمه شدند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری ، زائران ایرانی بامداد امروز دوشنبه وارد مکه مکرمه شدند و در هتل های از قبل پیش بینی شده مورد استقبال مسؤولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند.

این گزارش می افزاید: زائران ایرانی پس از استراحتی کوتاه مناسک عمره خود را با هدایت روحانیون کاروان ها انجام داده و از احرام عمره خارج شدند.

این عده از زایران ایرانی روز دوشنبه دوم اسفند ماه سال جاری هم زمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) ایران اسلامی را به سمت مدینه منوره ترک کرده بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، این گروه از زائران ایرانی شامل دو گروه دانشجوئی ، و زائرینی از مشهد مقدس و استان تهران بودند.

زائران ایرانی در مجموع دوازده روز در عربستان خواهند بود که شش روز آن را در مدینه منوره و شش روز را در مکه مکرمه به سر خواهند برد.

گفتنی استت ، سرزمین وحی امسال میزبان حدود 800 هزار زایر عمره گزار ایرانی خواهد بود که این رقم در صورت تحقق بیش از دو برابر آمار عمره گزاران در موسم گذشته است.

هر ساله عربستان سعودی در موسم عمره مفرده میزبان بیش از چهار میلیون زایر خارجی از اقصی نقاط جهان است که بیش از یک پنجم آنان را امسال زایران ایرانی تشکیل می دهند.

 

اخبار مرتبط:

فیلم مداحی : وداع با شهر پیغمبر (ص)  

كوچی بزرگ براي خدايي شدن  

تصاویر سه بعدی منحصر به فردی از مسجد شجره

فیلم: میقات مسجد شجره  

بهترین لحظه های عمر انسان "احرام" است

تصاویری از مسجد شجره (2)  

تصاویری از مسجد شجره (1)  


| شناسه مطلب: 9390







نظرات کاربران