نماینده بعثه رهبری در مکه مکرمه : کاری اگر برای خدا شد ، نتیجه می دهد نماینده بعثه رهبری در مکه مکرمه : کاری اگر برای خدا شد ، نتیجه می دهد نماینده بعثه رهبری در مکه مکرمه : کاری اگر برای خدا شد ، نتیجه می دهد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده بعثه رهبری در مکه مکرمه : کاری اگر برای خدا شد ، نتیجه می دهد نماینده بعثه رهبری در مکه مکرمه : کاری اگر برای خدا شد ، نتیجه می دهد نماینده بعثه رهبری در مکه مکرمه : کاری اگر برای خدا شد ، نتیجه می دهد نماینده بعثه رهبری در مکه مکرمه : کاری اگر برای خدا شد ، نتیجه می دهد نماینده بعثه رهبری در مکه مکرمه : کاری اگر برای خدا شد ، نتیجه می دهد

نماینده بعثه رهبری در مکه مکرمه : کاری اگر برای خدا شد ، نتیجه می دهد

حجت الاسلام و المسلمین "خادمی " نماینده جدید بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه قبل از عزیمت به مکه مکرمه به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج گفت: خدمت به زائران بیت الله الحرام و حرم شریف رسول الله الاعظم (ص) با ارزش ترین خدمات است.

حجت الاسلام و المسلمين مرتضی خادمی دستجردی ، نماینده جدید بعثه مقام معظم رهبري در مكه مكرمه قبل از عزیمت به مکه مکرمه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج گفت : خدمت به زائران بيت الله الحرام افتخاري بزرگ است كه خداوند نصيب افراد شايسته خودش مي كند. ما بايد با تلاش و همت و كار مضاعف و شايسته و همراه با نهايت افتخار و سربلندي به زائران خدمت كنيم و نشان دهيم كه افتخار اين عنوان را داريم .

نماينده بعثه مقام معظم رهبري در مكه مكرمه گفت : خادمي زائران بيت الله الحرام و حرم شريف نبوي بالاترين عنوان و مايه افتخار و فخر ابدي است.

وي گفت كه براي برگزاري عمره اي فرهنگي و بصيرت افزا ، برنامه ريزي گسترده اي در بعثه مقام معظم رهبري در تهران صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمين خادمي گفت : اطمينان دارم اگر براي تحقق اهداف طراحي شده مطابق برنامه ريزي صورت گرفته حركت كنيم ، به آن خواهيم رسيد.

وي ابراز اميدواري كرد كه با برنامه ريزي صورت گرفته و از بعد فرهنگي امسال عمره اي متفاوت برگزار شود.

وی در پایان افزود: برگزاري مناسبت ها و مجالس ديني مانند مراسم و يادبودها ،‌ دعاها ، جلسات انس و معرفت با قرآن و اهل بيت (ع) ، جلسات آموزش و ختم قرآن و برگزاري مسابقات مختلف فرهنگي و هنري و ديني بخشي از فعالیت های بعثه مقام معظم رهبری برای زائران ایرانی در مکه مکرمه خواهد بود .


| شناسه مطلب: 9392







نظرات کاربران