نشست برنامه ریزی مراسم اربعین در کنسولگری ایران در نجف نشست برنامه ریزی مراسم اربعین در کنسولگری ایران در نجف نشست برنامه ریزی مراسم اربعین در کنسولگری ایران در نجف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نشست برنامه ریزی مراسم اربعین در کنسولگری ایران در نجف نشست برنامه ریزی مراسم اربعین در کنسولگری ایران در نجف نشست برنامه ریزی مراسم اربعین در کنسولگری ایران در نجف نشست برنامه ریزی مراسم اربعین در کنسولگری ایران در نجف نشست برنامه ریزی مراسم اربعین در کنسولگری ایران در نجف

نشست برنامه ریزی مراسم اربعین در کنسولگری ایران در نجف

جلسه برنامه ریزی مراسم اربعین حسینی با حضور نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق و مسئولان ونمایندگان هیئت پزشکی، شرکت شمساو سایر نهادهای کشورمان درکنسولگری جمهوری اسلامی درنجف برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در این جلسه که نمایندگان دفاتر بعثه مقام معظم رهبری درعراق و نجف، هیئت پزشکی، شرکت شمسا و سایرنهادهای کشورمان حضور داشتند، آقای مکارم سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف، ضمن آسیب‌شناسی مراسم سال قبل و تشکر از برگزارکنندگان آن، خاطرنشان کرد: باید همه تلاش کنند تا مراسم اربعین امسال از سال گذشته بهتر و باشکوه تربرگزار شود.


وی گفت: با توجه به اینکه ویزا رایگان شده است امسال افراد بیشتری دراین مراسم شرکت خواهند کرد و انشاءالله با عنایت اهل بیت(ع) و تلاش همگان، زائران اربعین بتوانند این مراسم را به خوبی انجام دهند.
سرکنسول ایران در نجف اشرف همچنین لزوم پیش بینی اقدامات لازم درخصوص افراد گم شده را یادآور شد و گفت: برای کمک به این افراد بایستی برنامه ریزی مناسب انجام شود و نسبت به بیمه زائران و سایر امور پیش بینی های لازم صورت گیرد .


درادامه این جلسه، آقای مصطفی قاسمی مدیرعامل شمسا با اشاره به تجربیات خود در مورد مراسم اربعین سال های گذشته، اظهار داشت: امسال نیز دراین مراسم فعال حضور خواهیم داشت.
حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درعراق نیز دیگر سخنران این جلسه بود که آموزش زائران را بسیارحائز اهمیت دانست و گفت: اگر زائرین درست توجیه شوند، درعراق مشکلات به حداقل خواهد رسید .
‏وی افزود: البته علاوه بر برنامه ریزی و تلاش باید برای برگزاری این مراسم بی نظیر در دنیا از حضرت سیدالشهداء استمداد طلببد.
گفتنی است درپایان مقرر شد جلسات برنامه ریزی مراسم اربعین به صورت مستمر تشکیل شود و تقسیم کار و پیش ‌بینی‌های لازم صورت گیرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران